بررسی تخصصی ساعت هوشمند W7  ال جی؛ طراحی فدای کیفیت؟

0
747
ساعت هوشمند W7

طراحی ساعت هوشمند W7 ال جی مانند طراحی متداول ساعت های با سیستم عامل Wear OS دارای یک شکل دایره ای ضخیم ، سه دکمه در کناره ها و لولا های استاندارد برای تسمه های قابل تعویض و توانایی همیشگی نمایش ساعت روی صفحه است.

طراحی منحصر به فرد

اگر شما یک ساعت Wear OS داشته باشید، احتمالا تمام این موارد را دیده اید. ساعت جدید ال جی نیز از این امر مستثنی نیست و یک ساعت دایره ای است که دارای سه دکمه در کنار و یک تسمه قابل تعویض استاندارد است. البته ال جی در طراحی این ساعت سعی کرده با تلفیق سنت و مدرنیته یک ساعت دیجیتال را با قاب کلاسیک ترکیب کند. این ساعت هوشمند یک ساعت مچی با سیستم عامل Wear OS است که دارای صفحه نمایش تمام لمسی 1.2 اینچی (360 در 360 پیکسل) است.

اما روی صفحه نمایش، عقربه های مکانیکی مانند ساعت های آنالوگ دارد که با همکاری شرکت سوئدی ساعت سازی به نام Soprod SA طراحی شده است. در طراحی این ساعت، صفحه نمایش مجبور نیست که همیشه زمان را نشان دهد و ساعت به شکل سنتی می تواند جذابیت بیشتری روی مچ دست ایجاد کند. همچنین داک شارژر از اتصال USB-C استفاده می کند، بنابراین می توان از همان کابل شارژ گوشی و لپ تاپ برای اتصال این ساعت هوشمند استفاده کرد.

ساعت هوشمند W7

مشخصات فنی و نکات منفی

بخش هوشمندانه این محصول، استفاده از پردازنده اسنپدراگون ویز 2100 است که در کنار 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات فنی این ساعت را تشکیل می دهند. لازم است بدانید که اگر ویژگی های هوشمند ساعت را غیرفعال کنید، باتری 240 میلی آمپری این ساعت می تواند تا 100 روز در حالت آنالوگ برای شما کار کند که این یکی از ویژگی های جذاب این ساعت محسوب می شود.

اما با همه این تفاسیر این ساعت هوشمند دارای نقاط ضعفی است که نتوانسته مزیت طراحی را حفظ کند. از جمله این نقاط ضعف می توان به عدم حضور  GPS و حسگر ضربان قلب اشاره کرد که مشکلی برای علاقه مندان به ورزش محسوب می شود و ممکن است این بخش از بازار را از دست دهد. همچنین از دیگر نقاط ضعف آن می توان به عدم پشتیبانی از NFC و سیستم پرداخت google Pay اشاره کرد. این ساعت هوشمند قیمت بالایی نیز دارد و شاید کاربرانی ترجیح دهند که به جای هزینه 450 دلاری برای این ساعت، از ساعت هوشمند دیگری استفاده کنند که مشخصاتی که در بالا ذکر شد را داشته باشد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما طراحی برایتان مهم تر از ویژگی ها و مشخصات فنی محصول است؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها