سامسونگ از اینتل جلو زد

0
261

سامسونگ از اینتل جلو زد|کالاسودا

کالاسودا_سامسونگ موفق شد فرمانروایی ۲ دهه اینتل در حوزه تراشه های هوشمند را پایان دهد. موفقیتی که هم چشمگیر است، هم خیره کننده.

شرکت سامسونگ را می توان یکی از با پشتکار ترین شرکت های کره ای دانست. یک برند فناوری شناخته شده که با تلاش ها و عملکرد مثبت خود،موفق شده به جایگاهی خاص بین سایر رقبا دست پیدا کند.

وقتی صحبت از تراشه می شود، بسیاری از ما به یاد نام شرکت مشهور «اینتل» می افتیم.اکنون بر اساس آمارهای ارائه شده در مورد نرخ فروش شرکت سامسونگ در حوزه تولید تراشه، به نظر می رسد سامسونگ در ۳ ماهه دوم سال ۲۰۱۷ موفق شده به رکوردی بالاتر از ۱۲.۶ میلیارد دلار دست پیدا کند.

این رکورد بی سابقه ۲ جشن اصلی را برای سامسونگی ها رقم زد. نخست جشن موفقیت در حوزه سوددهی و دوم جشن برای سبقت گرفتن از رقیب شناخته شده ای مثل اینتل . افزون بر این ها سامسونگ طی همین مدت ۵۴ میلیارد دلار درآمد داشته و از این رقم ۱۵ میلیارد دلار تنها از واحد تولید نیمه هادی های این شرکت به دست آمده است. طی همین مدت اینتل از طریق تولید انواع نیمه هادی ها ۱۴.۸ میلیارد دلار درآمد خالص کسب کرده است. بنابراین  سامسونگی ها  برای اولین بار  رکورد خیره کننده ای زده و اینتل را پشت سرگذاشته است.

اما این موضوع برای شرکت اینتل نیز به شدت نگران کننده است، زیرا اینتلی ها از ۲۴ سال قبل تا به حال همیشه برترین و پردرآمدترین سازنده انواع تراشه و نیمه هادی در جهان بوده و این اولین بار است که شرکت دیگری جایگاه اینتل را اشغال می کند.بنابراین به نظر می رسد اگر قرار است اینتل به دوران شکوهمند خود باز گردد باید عزم خود را جزم کند تا رقیب تازه نفس و مهمی مثل سامسونگ را دور بزند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها