سایت خبری داعشی ها توسط Di5s3nSi0N  هک شد

0
700
سایت خبری داعشی ها توسط Di5s3nSi0N  هک شد|کالاسودا

سایت خبری داعشی ها توسط Di5s3nSi0N  هک شد|کالاسوداکالاسودا_هکر معروف مسلمان، مشهور به Di5s3nSi0N وب سایت اعماق ، منتسب به گروه تروریستی داعش را با موفقیت هک کرد . موضوعی که به سرعت به تیتر یک خبرگزاری های معتبر جهان تبدیل شده است .

هکرها در دنیای امروز چندان بدنام نیستند . سال ها پیش هر جا اسم هکرها به میان می آمد همه دچار هراس می شدند . این روزها اما، هکرها فارغ از فعالیت های مختلف خود ، دست به فعالیت هایی مثبت نیز می زنند .

برای مثال اقدام اخیر Di5s3nSi0N یکی از مثبت ترین حملات هکری جهان است . به محض انتشار خبر هک ، این هکر مسلمان در صفحات شخصی خود، مسئولیت حملات را پذیرفت .

اما اهمیت این هک از جایی ناشی می شود که اعماق برای داعشی ها حکم رسانه بین المللی را داراست . درواقع ، اعماق مهم ترین ابزار خبررسانی داعش محسوب می شود .

این وبسایت  به طور مرتب اطلاعاتی در مورد نبردها و فعالیت های تروریستی این گروه منتشر می کند. تنها سه ساعت قبل از حمله هکری به اعماق در این سایت خبری در مورد حملات سایبری به آن منتشر شده بود.

از حرکات جالب  و شجاعانه Di5s3nSi0N  می توان به انتشار آدرس های ایمیل حدود ۲۰۰۰ نفر از مشترکان اخبار خبرگزاری اعماق در فضای مجازی اشاره کرد . حرکتی که می تواند بسیاری از داعشی ها را در شوک و وحشت فرو برد .

جالب است که داعشی ها بارها در خصوص امنیت وبسایت خود اطلاعاتی را منتشر کرده بودند .  حتی مدعی شده بود وبسایت اعماق قابل هک نیست .

برخی گروه های هکری مانند CtrlSec  و  End of Daesh هم هک کردن سایت ها و شبکه های اجتماعی طرفدار داعش روی آورده اند.موضوعی که می تواند نوید بخش روزهایی خوش برای ضدتروریست ها و روزهایی تلخ برای تروریست ها باشد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها