سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت احتمالا شامل یک مدل 15 اینچی باشد

0
615
سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت احتمالا شامل یک مدل 15 اینچی باشد

مایکروسافت قصد دارد، ماه آینده لپ تاپ جدیدی از سری سرفیس خود را رو کند و نسخه بزرگتری از سرفیس لپ تاپ 3 را رونمایی کند.

ویژگی های احتمالی سرفیس لپ تاپ 3

سایت هایی مانند WinFuture در این باره نوشته اند که  مایکروسافت قصد دارد در مراسم ماه آینده خود از مدل 15 اینچی سرفیس لپ ‌تاپ 3 رونمایی کند. با وجود افزایش ابعاد نمایشگر، همچنان شاهد نسبت تصویر 3:2 خواهیم بود. انتظار می ‌رود مایکروسافت نسخه ‌ای از این لپ‌تاپ را مجهز به پردازنده AMD عرضه کند. احتمال استفاده از این تراشه در مدل 15 اینچی آن نیز وجود دارد.

اگر این گزارش ها حقیقت داشته باشد، به این معنی است که سرفیس لپ تاپ مایکروسافت می تواند با دستگاه های دیگر نظیر سرفیس بوک ها رقابت کند. مایکروسافت اکنون دو ورژن 13.5 و 15 اینچی از سرفیس بوک 2 را به بازار ارائه کرده است. با توجه به این موضوع، رونمایی از سرفیس لپ‌تاپ 3 در نسخه 15 اینچی تا حدودی غیرمنطقی به نظر می‌رسد؛ با این حال باید تا مراسم مایکروسافت در ماه اکتبر یعنی کمتر از دو هفته دیگر صبر کنیم تا در ایونت این شرکت در نیویورک تکلیف همه چیز مشخص شود.

همچنین انتظار می رود که لپ تاپ مایکروسافت Surface pro 7 به همراه پشتیبانی USB-C ، پردازشگر کوالکام و یک نمایشگر دوگانه و برنامه هایی برای بهینه سازی ویندوز ارائه شود. سایت هایی مانند Verge نیز اقدام به پخش مستقیم این رویداد در تاریخ 2 اکتبر به صورت زنده خواهند کرد. بنابراین تا روز رونمایی باید منتظر اخبار متفاوتی از این گوشی باشیم.

ویژگی های احتمالی سرفیس لپ تاپ 3

مزایای سرفیس بوک ها چیست؟

با توجه به لمسی بودن دستگاه‌های Surface، کاربرد های بسیار وسیعی به نسبت دیگر لپ تاپ‌ ها به آن ‌ها اضافه می‌شود. و سادگی حمل و نقل آنها، اهمیت این موضوع را دو چندان می‌کند به طوریکه می‌تواند یک انقلاب در هر دستگاهی باشد. وزن لپ تاپ های سرفیس می تواند یکی از دلایل خرید سرفیس لپ تاپ باشد.

همچنین سرفیس بوک ها را می توانید در 4 حالت مختلف لپ تاپ، تبلت، استودیو و حالت نمایش برای تماشای فیلم تماشا کنید. در حالت تبلت نمایشگر PixelSense را از پایه جدا کنید تا Surface Book 2 به یک تبلت ظریف، نیرومند و سبک با پردازنده‌های پیشرفته Core i5/i7 تبدیل شود و هر کجا که می ‌روید آن را همراه داشته باشید. در حالت استودیو  نمایشگر Surface Book 2 را روی دستگاه بچرخانید تا بتوانید در حالت Studio به شکلی راحت و طبیعی روی آن طراح کنید. برای یک تجربه خلاقانه از Surface Dial2 و Pen2 استفاده کنید. تمام این عوامل باعث می‌شوند که دستگاه‌ های Surface به معنای واقعی کامپیوتر های قابل حمل و پیشرفته ‌ای باشند که نسل جدید لپ تاپ‌ ها را به ما ارائه می ‌دهند. در حالیکه دیگر لپ تاپ ‌های رایج صرفا کامپیوترهای رومیزی هستند که شما می‌توانید با کمردرد آنها را از میزی به میز دیگر انتقال دهید تا به برق متصل کنید.

مزایای سرفیس بوک ها چیست؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها