اضافه شدن آیکون‌های آزار دهنده به سرچ دسکتاپ گوگل

0
1004

به نظر می‌رسد به تازگی آیکون‌هایی به سرچ دسکتاپ گوگل اضافه شده است که موجب سردرگمی مخاطبان شده است، در حالی که این شرکت می‌گوید هدف این است که شفاف‌تر نشان دهیم این لینک‌ها به کجا منجر می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، گوگل این هفته بنا به دلایلی آیکون‌های کوچک مورد علاقه خود را به نتایج جستجوی دسکتاپ اضافه کرد و به جای هدفش که داشتن یک رابط تمیز و بهبود نتایج و تجربه کاربر است، به هم ریختگی بیشتری در نتایج ایجاد کرد. این شرکت می‌گوید که این بخشی از یک طرح برای روشن  تر شدن این است که این اطلاعات از کجا می‌اید. اما چگونه؟

برای اینکه بتواند به شما ایده ای از اینکه چه انداره این تغییرات کم است، بیان می‌کند که همین حرکت را سال گذشته در گوشی های هوشمند انجام داده است. کاربران مرورگر کروم دسکتاپ این تغییرات را ناخواسته و غیرضروری ارزیابی کرده اند، در واقع چنین آیکون‌هایی به کاربر کمک نمی‌کند تا نتیجه جستجوی را واقعا خوب تر یا بدتر کند.

بله، تبلیغات هنوز به وضوح با کلمه Ad مشخص شده اند که این چیز خوبی است. اما آیا هنگام جستجوی کلمه ای مانند Samsung Fold ما نیاز به دیدن لوگوی سایت بست بای یا دایره آبی AT&T داریم تا دریابیم که آنها می‌خواهند این محصول را به ما بفروشند؟

این شرکت توئیت کرد که تغییر نتایج دسکتاپ در هفته جاری به پایان رسیده است و این کار “به جستجوگرها کمک می کند تا بدانند اطلاعات را از چه طریق بدست آورند ، راحت تر نتایج را بررسی کرده و تصمیم بگیرند چه چیزی را کشف کنند.” بیانیه گوگل به عدم علاقه کاربران موبایلی به تغییراتی که  سال پیش در نسخه موبایلی اعمال شد و میزان موفق و بی ربط بودن آن اشاره ای نمی‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها