سریال عصر هوش مصنوعی در یوتیوب

0
2125

یوتیوب میزبان سریال Age of A.I. است. اگر تاکنون سؤالاتی در مورد هوش مصنوعی یا نحوه عملکرد آن داشتید اما به پاسخ آن نرسیدید، سریال یوتیوب با نام Age of A.I سعی در پاسخ به این سؤالات دارد.

به گزارش کالاسودا و ب نقل از انگجت، نمایش جدید هشت قسمتی که امروز پس از مدتها انتظار در دسترس است. دراین نمایش رابرت جان داونی جونیور (Robert John Downey, Jr )  حضور داشته و سعی دارد ضمن نشان دادن برخی از آخرین پیشرفت‌های موجود در این زمینه، اصطلاحاتی مانند یادگیری ماشین و… را به گونه‌ای تشریح دهد که درک آن واضح‌تر و آسان‌تر باشد.

این بازیگر در اولین قسمت “How Far is Too Far؟”، بینندگان را مارک ساگار مدیر اجرایی شرکت Soul Machines آشنا می‌کند. ساگار یک هنرمند جلوه‌های ویژه است که در فیلم‌هایی مانند کینگ کنگ و آواتار کار کرده است و از تخصص خود در چهره‌های متحرک استفاده می‌کند تا یک آواتار دیجیتالی متحرک هوش مصنوعی بسازد. به همین منوال قسمت‌های دیگر نیز در مورد زمینه‌های مختلف هوش مصنوعی مانند پروژه یوفونیا گوگل و … است.

برای مشاهده این سریال هوش مصنوعی نیازی به اشتراک Premium ندارید. این شرکت اعلام کرده است که قسمتهای جدید را یک بار در هفته بارگذاری کرده و به صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهد. به گفته شرکت، اگر کاربر یک اشتراک Premium دارد، می‌تواند چهار قسمت اول را به صورت یک جا تماشا کند. در تاریخ 15 ژانویه، قسمت‌های باقی مانده دردسترس است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها