نسخه جدید گوشی تاشو هوآوی میت ایکس در MWC 2020

0
1730

هواوی اعلام کرد که نسخه ارتقا یافته گوشی هوشمند تاشو Mate X خود را در سال آینده منتشر خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizmochina، طبق گفته‌ی ریچارد یو نسخه ارتقا یافته Huawei Mate X با صفحه نمایش سخت‌تر و لولای بهتر در نمایشگاه MWC 2020 ارائه خواهد شد.

این گوشی تاشو دارای لولا بهتر، صفحه نمایش سخت‌تر و پردازنده سریع‌تر خواهد بود. این اطلاعات توسط ریچارد یو مدیر عامل بخش محصولات مصرفی هوآوی، در هنگام سفر به دفتر مرکزی هواوی و در صحبت‌های او با Frandroid  افشا شد. مدیرعامل همچنین فاش کرد که هواوی قصد دارد Mate X فعلی را به اروپا بیاورد.

Mate X ماه گذشته پس از مدتها انتظار منتشر و این دستگاه با قیمت 2400 دلار در چین عرضه شد. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که نیمی از نمایشگر در حین تا کردن به پشت بدنه خم می‌شود؛ به طوری که وقتی قفل بسته شد صفحه‌ای از دو طرف گوشی خود دارید. این طراحی آن را به یکی از گزینه‌های عالی در اولین سال تولید تلفن‌های تاشو تبدیل کرده است؛ زیرا سایر گزینه‌ها مانند Galaxy Fold سامسونگ دارای لولاهای بسیار برجسته‌تری بودند که باعث ایجاد شکاف در طراحی می‌شوند.

انتظار می‌رود با ورود Razr جدید موتورولا، روند ارائه و پیشرفت گوشی‌های تاشو سال آینده گسترش یابد. شرکت‌های دیگر مانند سامسونگ احتمالاً نسخه‌های به روز شده‌ای از طرح‌های موجود خود را منتشر می‌کنند. حال باید منتظر ارتقا و ارائه گوشی‌های تاشو جدیدتر این کمپانی چینی باشیم.

مطالب مرتبط: ویدئو بررسی گوشی تاشو Huawei Mate X

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها