معرفی بهترین گیم‌های نینتندو سوئیچ

0
1500

به نظر می رسد دور، دور نینتندو سوییچ است. این کنسول جوان که ترکیبی از یک کنسول خانگی و پرتابل است، قطعا بسیار قدرتمندتر از انتظار پیش می‌رود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، این کنسول علاوه بر احیای کاراکترهای آیکونیک مثل ماریو و لینک در دنیای مدرن امروزی، کلی بازی دیگر را هم به کاتالوگ خود اضافه کرده است که پیش از این، روی هیچ کنسول نینتندویی وجود نداشته‌اند.

البته فروشگاه نینتندو سوییچ چندان سرراست نیست و این مقاله هم با هدف کمک به شما برای پیدا کردن مهم‌ترین بازی‌های نینتندو که تا الان عرضه شده‌اند به وجود آمده است.

اگر هم به تازگی یک Switch Lite خریداری کرده‌اید، خیالتان راحت باشد که تمام بازی‌های این لیست از آن کنسول هم پشتیبانی می‌کنند.

 

Astral Chain

این عنوان ترکیبی از کارآگاه بازی، پازل‌های پلتفرمینگ و مبارزه است. داستان بازی یک شروع خوب دارد، اما خیلی زود به معجونی از انیمه‌های معروف ژاپنی و فیلم ها و نمایش‌های مختلف تبدیل می‌شود. این بازی ارزش وقت گذرانی را دارد و کمپینی 20 ساعته را به همراه محتوای پس از پایان بازی را به شما ارائه می‌دهد.

 

Celeste

این بازی ترکیبی از موارد مختلف است؛ یک عنوان پلتفرمینگ اما در عین حال پازل، یک عنوان بسیار سخت گیر و در عین حال بسیار قابل دسترس، یک بازی با تمرکز عمیق روی گیم پلی و در عین حال یک داستان فوق العاده. این بازی ارزش تجربه روی تک تک پلتفرم ها را دارد، اما به خاطر طراحی 2 بعدی فوق العاده و گیم پلی آن، تجربه ی آن در حین سفر با Switch بسیار لذت بخش است.

 

Cuphead

این بازی با طراحی دستی و زیبای خود که دقیقا از کارتون های دهه ی 30 میلادی الهام گرفته شده است، همه ی بازیکنان را از زمان عرضه به خود جذب می کند. گیم پلی این بازی بسیار سخت و در عین حال بسیار عادلانه است. نسخه ی سوییچ این بازی به شما اجازه می دهد چنین عنوان فوق العاده ای را در همه جا به همراه خود داشته باشید.

 

Fire Emblem: Three Houses

این بازی یکی از عناوین فوق العاده محسوب می شود. گیم پلی این بازی به دو بخش مختلف تقسیم می شود: نیمی از بازی شما نقش یک فرمانده ی بزرگ را در میدان نبرد دارید و نیمه ی دیگر آنرا هم نقش یک معلم در یکی از بهترین مدارس دنیا دارید.

 

Legend of Zelda: Breath of the Wild

این عنوان، فرنچایز قدیمی Zelda را در قالب یک بازی مدرن برای همه ی سلیقه ها ارائه می کند. شما در این بازی یک گیم پل متعادل و لذت بخش را در دنیایی بزرگ و خارق العاده تجربه می کنید. حتی بدون خرید DLC های بازی، همه ی بازیکنان می توانند در گوشه و کنار دنیای بازی یک ماجراجویی مخصوص خودشان پیدا کنند.

 

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

اگر بازی Breath of the Wild وظیفه داشت فرنچایز Zelda را در قالب بازی مدرن در عصر جدید به بازی کنان ارائه کند، این عنوان وظیفه دارد بازی کنان را به نقطه ی شروع سفر لینک در سال 1993 و عنوان عرضه شده رو GameCube ببرد. البته گرافیک و سیستم صوتی این بازی یک بروزرسانی عظیم دریافت کرده اند و گیم پلی آن هم تغییرات مثبتی را دریافت کرده است.

 

Mario Kart 8 Deluxe

این بازی دقت فوق العاده ای به جزئیات دارد و از نظر فنی یک بهبود بزرگ نسبت به نسخه ی Wii U محسوب می شود. این نسخه شامل مواردی مثل موتور های جت به هنگام پرش از روی مسیر و مسیر های بزرگ تر و … می شود، اما از طرفی این نسخه در مرکز خود، همچنان یک بازی Mario Kart محسوب می شود.

 

Pokemon Sword and Shield

درست است که این عنوان خالی از مشکل نیست، اما از طرفی هسته ی گیم پلی آن که گرفتن پوکمان های بیشتر و تبدیل شدن به بهترین تعلیم دهنده ی پوکمان دنیا، مثل همیشه یک پروسه ی لذت بخش است و شما در طول تجربه ی 30 ساعته ی بازی، سرگرم خواهید شد.

 

Super Mario Odyssey

این بازی ممکن است کاری را که Breath of the Wild با فرنچایز Zelda انجام داد، با فرنچایز ماریو انجام نداده باشد، اما از طرفی پولیش خورده ترین و بهترین بازی ماریو در دو دهه ی گذشته محسوب می شود. این بازی نسبت به گذشته پیشرفت های فنی و ظاهری فراوانی داشته است که تجربه ی آنرا خالی از لطف نمی کند.

 

Super Smash Bros: Ultimate

این بازی، مهم ترین بازی سبک مبارزه ای روی کنسول های نینتندو است و نسخه ی سوییچ این فرنچایز هم کاراکتر هایی را وارد بازی می کند که از دایره ی کاراکتر های خود نینتندو هم خارج هستند.

این عنوان یک بخش تک نفره ی جدید هم دارد که شما می توانید در آن استیکرها و کاراکترهای بیشتر را آزاد کنید و به شخصی سازی آنها بپردازید. مطمئن باشید که لذت نبردهای Super Smash Bros را در هیچ عنوان دیگری پیدا نخواهید کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها