سونی از سگ هوشمند خود AIBO  رونمایی کرد

0
891
سونی از سگ هوشمند خود AIBO  رونمایی کرد|کالاسودا

سونی از سگ هوشمند خود AIBO  رونمایی کرد|کالاسوداکالاسودا_شرکت سونی با معرفی جدیدترین حیوان خانگی هوشمند خود بسیاری کاربران را غافلگیر کرد . این سگ باهوش که با نامAIBO  شناخته می شود ،قابلیت هایی متعدد دارد .

پس از گذشت بیش از یک دهه، سونی تصمیم گرفته است نام تجاری حیوان خانگی مارک ربات را دوباره با نام تجاری جدید Aibo  اصلاح کرده و ویژگی هایی منحصر به فرد به این محصول اضافه کند .

سونی ادعا می کند که Aibo جدید می تواند یک پیوند احساسی با اعضای خانواده ایجاد کند و بین این سگ و اعضای خانواده ،عشق، مهربانی و شادی  بیافریند .

یکی از جذابیت های این سگ ، سوکت های فوق هوشمندی است که کمک می کند ، حیوان در ۲۲ محور مختلف بچرخد . افزون بر این ها ، چشم های این سگ هوشمند  از دو پنل OLED برای نشان دادن طیفی از عبارات و ارتباطات تصویری و کلمه ای ساخته شده است .

طول عمر باتری این سگ هوشمند ،  حدود دو ساعت و زمان لازم برای  شارژ آن ۳ ساعت است . سونی می گوید رفتار Aibo سازگار با هر طیف و سنی است .

اگر صاحبان این سگ هوشمند برایش وقت بگذارند ، به تدریج شاهد رشد و یادگیری وی خواهند بود . درواقع تکنولوژی کمک می کند تا این سگ با  تجزیه و تحلیل صداها و تصاویر با محیط پیرامونی خود تعامل برقرار کند .

این تعامل به لطف  طیف وسیعی از سنسورهای Aibo  انجام می شود . این سنسورها ، از داده های ابری  استفاده می کنند تا از صاحبان Aibo یاد بگیرند.

افزون بر این ها این سگ هوشمند یک برنامه به نام MY Aibo  دارد . برنامه ای که کمک می کند به عکاسی و فیلمبرداری از طریق این محصول پرداخته و تمامی تصاویر ضبط شده را در پوشه ای مخصوص به خود ذخیره کنید .

 شما با پرداخت رقم تقریبی ۳ هزار ین می توانید از لوازم جانبی این سگ به نام “Aibone”  نیز استفاده کنید که نوعی استخوان هوشمند است .

مدل جدید این محصول ،  در حال حاضر برای سفارش در ژاپن در دسترس است و در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۸ به فروش می رسد.هیچ برنامه ای برای انتشار این محصول در  خارج از کشور  سازنده مشخص نشده است .

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها