سونی باگ پلی استیشن 4 را برطرف می کند

0
866
سونی باگ پلی استیشن 4 را برطرف می کند

سونی باگ پلی استیشن 4 را برطرف می کندکالاسودا – سونی وعده داده است که باگ روز گذشته کنسول پلی استیشن 4 را که با ارسال مسیج مخرب منجر به ایجاد مشکلاتی برای کاربران می شود را برطرف خواهد کرد.

طی روزهای گذشته کاربران شبکه اجتماعی ردیت در صفحه خود در مورد باگی نوشتند که در این کنسول ایجاد شده و مشکلات نرم افزاری را برای آنها به وجود آورده است. این مشکلات از طریق ارسال یک پیام مخرب ایجاد می شوند و به شدت در حال گسترش و درگیر کردن کنسول های کاربران است.

در واقع افرادی که در حال بازی با کنسول پلی استیشن 4 بوده اند، حین بازی از یک شخص ناشناس، مسیجی را دریافت کرده اند که سبب شما دستگاه آنها از کار بیفتد. این کاربران راهی جز ریست کارخانه نداشتند و باید به تنظیمات اصلی باز می گشتند. اما این کار نیز سبب حذف تمام سیو های بازی و اطلاعات ذخیره شده آنان می شد. به همین دلیل در شبکه ردیت از کاربران خواسته شد که به محض دیدن این پیام ان را نادیده بگیرند. چرا که با باز کردن ان سیستم کنسول انها آلوده می شد.

راه حل سونی برای این کار چیست؟

اکنون شرکت سونی اعلام کرده است که کنسول هایی که این پیام را دریافت کرده اند را درست خواهد کرد. حساب رسمی پلی استیشن روی توئیتر خود در پاسخ به دیدگاه یکی از کاربران نوشت که ما این مشکل را برطرف کرده ایم. اما در مورد راه حل برای افرادی که تحت تاثیر  این مسئله قرار گرفته اند چیزی نگفت.

سونی باگ پلی استیشن 4 را برطرف می کند

سونی در کنفرانس مطبوعاتی و وبلاگ خود چیزی در مورد چگونگی اصلاح این مسئله نگفته است اما در حساب توئیتری بیان کرده که آن را  اصلاح خواهد کرد. اگر شما نیز از دارندگان پلی استیشن هستید که این پیام را دریافت کرده اید، نگران نباشید چرا که سونی قول اصلاح آن را داده است.

سونی تنها شرکتی نیست که با چنین اشکالاتی در ماه های اخیر مواجه شده است. اندکی قبل تر در اوایل سال جاری نیز اپل متوجه وجود باگ هایی در سیستم عامل iOS  خود شد که به سبب پچ های این سیستم عامل به وجود امده بود. در این باگ نیز مسیج های چندگانه مخرب و اپلیکیشن های ایمیل با ارسال مسیج هایی که به زبان هندی نوشته بود، سیستم کاربران را آلوده می کرد.

اگر شما نیز از کاربران کنسول شرکت سونی یعنی پلی استیشن 4 هستید و تجربه ای مشابه داشتید، در این خصوص برای ما بنویسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها