سوپرایز شرکت  KFC  برای کاربران

0
1492
سوپرایز شرکت  KFC  برای کاربران|کالاسودا

سوپرایز شرکت  KFC  برای کاربران|کالاسوداکالاسودا_شرکت KFC  طرحی را ارائه کرده که از طریق آن می توان یک تجربه فوق العاده را در حوزه خوردن خوراکی های مورد علاقه و البته همراهی با دوستان تجربه کرد .

این طرح که با نام KFC Internet Escape Pod  مشهور شده ، یک طرح ویژه برای کاربران خوش سلیقه است . اما ماجرا دقیقا از چه قرار است ؟

این طرح شامل یک آشیانه بزرگ و بسیار جذاب است که با کمک بالشتک هایی مفروش شده است . داخل این فضا  فولادی  و ضد زنگ است  و سیگنال های  Wi-Fi کاربران را مسدود و سیگنال های WIFI  داخلی را به کاربران هدیه می دهد.

 در بخش فوقانی این آشیانه زیبا یک مجسمه بزرگ قرار داده شده که نماد مهمی برای KFC  تلقی می شود .این مجسمه متعلق به  سرهنگ هارلند سندرز، بنیانگذار مرغ سرخ شده کنتاکی است.

به لحاظ طراحی این محصول بسیار با کیفیت و بر اساس اصول استاندارد ساخته شده نو چگالی بالای حجم این سازه کمک می کند افرادی که داخلش می نشیند حسی مثبت و تجربه ای شاد داشته باشند .

وقتی در این سازه جذاب حضور دارید می توانید موزیک گوش کنید ، کتاب بخوانید و یا با دوستانتان چت کنید ، می توانید همزمان مرغ سوخاری بخورید و گپ بزنید .

از همه مهم تر این که به لطف طراحی جالب این سازه ، می توانید از مزایای اینترنت جمعی و منطقه ای لذت ببرید . همزمان با خرید این کابین های جذاب ، گروه کوچکی از هم محله ای ها و یا دوستان خود را نیز در این پروژه مشارکت خواهید داد و در نتیجه می توان این کابین ها را ترکیبی شگفت انگیز از ضلح و دوستی دانست .

قیمت این آشیانه جذاب ۵ هزار دلار است و نصب اینترنت رایگان پرسرعت جایزه خریداران خواهد  بود .