سوگولی خانواده آئودی افتخار آفرین شد

0
577
سوگولی خانواده آئودی افتخار آفرین شد|کالاسودا

سوگولی خانواده آئودی افتخار آفرین شد|کالاسوداکالاسودا_شرکت خودروسازی شناخته شده  آئودی ادعا می کند که سری جدید A8، گل سرسبد  و دارای  پیشرفته ترین  تکنولوژی جهان در صنعت خودرو سازی  در کلاس خود است.

 این یک افتخار بزرگ است که در جمع شلوغ رقبایی شامل Tesla مدل S، سری ۷ BMW، مرسدس بنز S، Jaguar XJ، Lexus LS، و … بهترین باشید .

سوگولی خانواده آئودی افتخار آفرین شد|کالاسودادر اولین برخورد با A8 چشم  شما به طور مداوم به سمت شیشه های عظیم این محصول کشیده می شود . از سو دیگر بخش پشتی ماشن نیز به شیوه ای نور را بازتاب می دهد که بی شباهت به ماشین های افسانه ای نیست.

سیستم فناوری روشنایی A8  منحصر به فرد است . به جاس استفاده از کلید را برای باز کردن A8  می توانید از فشاری کوچک به دکمه هوشمند استفاده کنید و قوس نور فوق العاده  نوار LED  را نیز به محض باز کردن درها مشاهده کنید .

. استیون برلیتس، سر مهندس آئودی می گوید تیم طراحی از تصویری از یک هارمونیک ارکستر  الهام گرفته اند . درواقع سیستم هوشمند هماهنگ این خودرو در نوع خود منحصر به فرد است

چراغهای A8  نیز بی اندازه جذاب هستند

سوگولی خانواده آئودی افتخار آفرین شد|کالاسودا سیستم چراغ جلو ماتریس بالا – که هنوز در ایالات متحده قانونی نیست – برتری این خودرو را حفظ می کند. شما می تواندید با انتخاب دقیق ترین  سیستم نورپردازی  یک نور اضافی در فاصله دور ایجاد کنید که توسط پرتوهای لیزری ایجاد شده است.

 شما پرتوهای لیزری واقعی (که می تواند برای چشم شما مضر باشد) را نمی بینید، اما در سیستم چراغ جلو پرتو فوق العاده روشنی خواهنید دید که تاریک ترین مسیرها را قابل دیدن می کند..

اگر موقعیت شما تغییر کند و وارد فضای نورانی تری شوید ، سیستم خودکار تنظیم نور به حالت مناسب تغییر می کند.

سکوت این ماشین نیز از مهم ترین مسائلی است که می تواند نسبت به موارد مشابه ممتازش کند. یک نمایشگر حرفه ای نیز برای راننده وجود دارد که ممکن است برخی تصور کنند آئودی با نگاهی به مرسدس بنز S-Class  آن را طراحی کرده است.

A8 یک گام جلوتر از موارد مشابه

audi-a8|کالاسوداصفحه نمایش شیشه ای مرکزی و صفحه نمایش اضافی شیشه ای در قسمت پایین کنسول مرکزی قرار دارد. هر دوی این نمایشگرها به لمس  حساس هستند . این نمایشگرها بسیاری از گزینه ها را برای استفاده از سیستم های مخابراتی، سرگرمی و کمک فراهم می کنند.

سیستم سرگرمی با استفاده از یک پردازنده NVIDIA K1 و انتقال داده پیشرفته LTE کار می کند بنابراین ؛ جای تعجب نیست که ۵۰ برابر سریعتر از پلت فرم اطلاعاتی معمولی  آئودی عملکرد دارد افزون بر این ها همین سرعت  اجازه می دهد تا سیستم فرمان صوتی بسیار قوتی تر عمل کند یا به تلفن همراه شما منطبق شود .

A8  در سطح تنظیمی ۳ یک خودروی خود ران تمام عیار محسوب می شود . گرچه با تنظیم در سطح ۲ نیز می توان حالتی نیمه خودران را تجربه کرد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها