شارپ نسخه مینی تلفن Essential را رونمایی خواهد کرد

0
514
شارپ نسخه مینی تلفن Essential را رونمایی خواهد کرد|کالاسودا

شارپ نسخه مینی تلفن Essential را رونمایی خواهد کرد|کالاسوداکالاسودا_گروه شارپ از جدیدترین نسخه تلفن های موسوم به Aquos  از سری Aquos R Compact  رونمایی کرد و نسخه ای که به شکل کوچک تر از نسخه نخستین طراحی شده است .

این روزها تلفن های همراه مورد اقبال بسیاری از کاربران قرار دارد . تلفن هایی هوشمند که از ارتباط با دیگران تا عکاسی و فیلمبرداری را پوشش می دهند. بر همین اساس است که بسیاری از شرکت های طراح تلفن همراه به دنبال تولید جدیدترین و البته کاربردی ترین نسخه های تلفن همراه هستند .

در این میان گروه شارپ نیز با تولید جدیدترین نسخه تلفن همراهش در تلاش است تا کاربران را به سمت خود جذب کند . این تلفن همراه نسخه مینی از تلفن های essential  است .

اگرچه این تلفن همراه، هنوز از راه نرسیده با مخالفانی رو به رو شده است . درواقع برخی از کاربران معتقدند این تلفن همراه به لحاظ طراحی اندکی ضعیف عمل کرده است .

برخی از کاربران معتقدند طراحی قاب این محصول ضعیف است (بزرگ تر از حدی است که باید باشد ) از سوی دیگر کلید home  نیز چندان قدرتمند عمل نمی کند .

اگرچه با همه این ها نمی توان از صفحه نمایش مناسب و قدرتمند این تلفن همراه به سادگی گذشت . درواقع اکثر نسخه های مینی تلفن همراه در طراحی صفحه نمایش چندان قوی عمل نمی کنند، اما این تلفن همراه یک نمونه ممتاز در این خصوص محسوب می شود .

 بیایید برخی خصوصیات این تلفن همراه را مرور کنیم ؛

صفحه نمایش 4.9 اینچی Full HD با نرخ تجدید 120hz

پردازنده Qualcomm Snapdragon 660

3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه قابل ارتقاع

دوربین عقب 16.4 مگاپیکسل؛ دوربین جلو 8 مگاپیکسلی

باتری 2500 میلی آمپر

USB-C

بلوتوث 5.0

Android Oreo

این محصول در 4 رنگ طلایی ، نقره ای و سیاه و سفید در ماه دسامبر عرضه خواهد شد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها