تست پیشرانه چهار موتوره برای خودروی شاسی بلند الکتریکی پورشه

0
397

به نظر می رسد پورشه پس از تایکان، محافظه کار تر عمل کرده و  در حال کار روی پیشرانه چهار موتوره برای خودروی شاسی بلند الکتریکی بعدی خود است.

یک موتور برای هر چرخ

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، اضافه کردن یک موتور دیگر به خودروی جدید موجب می شود که یک موتور برای هر چرخ در نظر گرفته شود و این امر به پورشه اجازه می‌دهد که سرعت توزیع برق را برای هر لاستیک بر اساس مکان مورد نظر خواه جاده های لغزنده و یا پیچ های زیاد تغییر دهد.

این شرکت ادعا می کند که با این سیستم شما می توانید چابکی بیشتری از یک خودروی اسپورت را از یک شرکت بزرگ حمل و نقل انتظار داشته باشید. این فناوری به سنسورهای اضافی احتیاج ندارد و کنترل نرم افزاری می تواند توزیع مجدد برق را عرض چند میلی ثانیه به جای دیفرانسیلی که در اتومبیل های بنزینی وجود دارد، انجام دهد. پورشه بیان کرده است که این سیستم را در دو زمستان در شرایط جاده ای امتحان کرده است.

این سیستم در کدام مدل اجرایی می شود؟

سوال مهمی این در اینجا وجود دارد این است که ابتدا چه مدلی این سیستم چهار موتوره را دریافت می‌کند؟ پورشه پیش از این تائید کرده بود که یک خودروی Macan EV در دست ساخت دارد. اما اگر شرکت  بخواهد روی یک خودروی شاسی بلند تمرکز کند باید انتظار یک خودروی الکتریکی از Cayenne را با طراحی جدید و نصب این سیستم رویش داشت.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها