شبیه سازی جاذبه های گردشگری ایران در فضای مجازی

0
393
شبیه سازی جاذبه های گردشگری ایران در فضای مجازی

یک استارت آپ ایرانی دست به شبیه سازی جاذبه های گردشگری کشور در فضای مجازی زده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، شبیه سازی بخشی از فضای واقعی در فضای مجازی این روزها واقعیت مجازی نام دارد و یک استارت آپ ایرانی در حوزه واقعیت مجازی برای جاذبه های گردشگری کشور اقدام کرده است.

این استارت آپ که مجری بزرگ‌ترین پروژه واقعیت مجازی خاورمیانه در حوزه گردشگری و اولین فروشگاه واقعیت مجازی کشور برای بخش خصوصی در فاز اول با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ۴۰ جاذبه برتر گردشگری کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، گیلان، مازندران، یزد را در محیط واقعیت مجازی پیاده سازی کرده است.

در فاز دوم این پروژه نیز ۴۰ جاذبه از برترین جاذبه‌های گردشگری استان‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان و همدان را در محیط واقعیت مجازی پیاده سازی شده است.

این پروژه به صورت مجازی این امکان را به مخاطب و بازدیدکننده می‌دهد که به صورت واقعی حضور پیدا کند، قدم بزند و اطلاعات را از طریق دیدار یا از طریق یک راهنمای تور کسب کند.

بازدیدکنندگان می‌توانند به این امکانات از طریق خروجی آفلاین و آنلاین، WWW.Visitiran.ir WWW.IRANin VR.COM، دسترسی داشته باشند، حتی بخش خصوصی شامل صنایع بزرگ، مهدهای کودک‌، مراکز آموزشی و مراکز اقامتی از این سرویس واقعیت مجازی می‌توانند جهت معرفی فضای کار خود به عنوان ابزار تبلیغات استفاده کنند. در سایت WWW.IRANin VR.COM علاوه بر حوزه گردشگری، بخش‌های دیگر نیز که متعلق به بخش خصوصی و شرکت‌هاست در وب سایت اضافه خواهد شد و افراد می‌توانند به فراخور نیازشان از آن استفاده کنند.

یادآور می شود، هیچ کشوری در خاورمیانه وجود ندارد که ۸۰ جاذبه گردشگری که زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است را در محیط VR پیاده‌سازی کرده باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها