شرکت strip  نسبت به بیت کوین بی اعتماد شده است

0
712
شرکت strip  نسبت به بیت کوین بی اعتماد شده است|کالاسودا

شرکت strip  نسبت به بیت کوین بی اعتماد شده است|کالاسوداکالاسودا_به نظر می رسد شرکت strip  نسبت به بیت کوین بی اعتماد شده و تمایلی به افزایش سهم این ارز دیجیتال در فعالیت های خود ندارد . این عدم تمایل تا جایی است که برخی از مدیران strip  خبر از حذف کامل این ارز دیجیتال در شرکت خود می دهند.

تا چندی پیش، بیت کوین روزگاری پررونق و روندی رو به رشد داشت ، درواقع استفاده از بیت‌کوین برای پرداخت‌های عمده موضوعی جدید نبود . اما این روزها روند استفاده از  بیت‌کوین برای پرداخت‌های عمده کاهش یافته است . برای مثال شرکت  strip  اعلام کرده ،  قصد دارد سیستم پرداخت خود را تغییر داده و کمتر از بیت‌کوین پشتیبانی کند و بیشتر به ارزهای عادی و دارایی‌های متداول و منقول تکیه کند. اما این شرکت تنها شرکتی نیست که چنین تصمیمی گرفته و بسیاری از شرکت های مشابه موجود در بازار نیز از این تصمیم پیروی می کنند. اما نکته مهم در خصوص stripe ، موضوع قدمت همکاری این  ۲ است . شرکت  stripe  از سال ۲۰۱۴ حمایت رسمی خود از بیت کوین را اعلام کرده بود .

حمایتی که این روزها، دیگر وجود ندارد . تام کارلو مدیر تولید Stripe در این مورد گفته است: آرزوی ما این بود که بیت‌کوین به منبعی جهانی و غیرمتمرکز برای تعاملات آنلاین مبدل شود و به مشتریان ما کمک کند تا برای پرداخت‌های خود کمتر به کارت‌های اعتباری متکی باشند؛ اما این مساله در عمل محقق نشده است.به نظر می‌رسد محدودیت‌های اعمال شده توسط برخی دولت‌ها برای استفاده از بیت‌کوین و همین طور نگرانی‌هایی برای پولشویی از این طریق نیز در تصمیم مذکور موثر بوده باشد.

اما این موضوع می تواند برای کاربران داخلی و علاقه مندان به ارز دیجیتال ، داخل مرزهای کشور نیز جذاب باشد ، البته جذابیت شاید واژه درستی نباشد ، وقتی شما هم جزو افرادی باشید که فکر می کردید بیت کوین راه نجات و پولدار شدن شما است .