صداهای خاص آیفون هنگام اتصال به شارژر چه معنایی می‌دهند؟

0
1957

شما احتمالا متوجه شده‌اید که آیفون هنگام متصل شدن به شارژر صدایی خاص می‌دهد. اگر این نشانه‌های صوتی را مشاهده می‌کنید، مطلب زیر را از دست ندهید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از zdnet، از آنجا که شارژ کردن آیفون احتمالا تنها کاری است که هر روز انجام می‌دهید، شاید متوجه شده باشید که آیفون شما هنگام اتصال به شارژر صدا می‌دهد.

هنگامی که آیفون خود را به شارژ وصل می کنید بسته به اینکه در حالت خاموش باشد یا روشن، صدایی را می‌شنوید که این نشانه‌ شارژ شدن است اما بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • اگر مدت این صدا (3 ثانیه) باشد، به این معنی است که آیفون Fast charge است یا قابلیت شارژ سریع دارد. برای این کار شما به یک آیفون سازگار با شارژر فست شارژ (آیفون 8 به بالا) ، کابل لایتنینگ USB-C و یک شارژر USB-C که قادر به حداقل 15 وات قدرت است و یک باتری که شارژ زیر 50 درصد دارد نیاز دارید.
  • اگر سه صدا بشنوید، علامت آن است که حالت USB Restricted Mode فعال شده است. این یک ویژگی حفظ حریم خصوصی است که موجب می‌شود از وارد کردن اکسسوری‌های غیر مجاز به پورت لایتنینگ آیفون، آیپد یا آیپاد شما جلوگیری به عمل آید و دستگاه ios  به مدت یک ساعت قفل شود.
  • برایتان مهم نیست که آیفون خود را برای شارژ به چه شارژری متصل می‌کنید، نباید از شنیدن این صدا تعجب کنید. اگر می‌خواهید صدای آیفون خود در حالت سایلنت را متوقف کنید، به قسمت Settings > Sounds & Haptics بروید و آن را به سمت System Haptics اسکرول کرده و نشانگر آن را خاموش کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها