کیفیت صفحه نمایش پرچمداران هوآوی در سال جاری مشخص شد

0
368

کالاسودا- صفحه نمایش پرچمداران هوآوی کیفیتی مناسب را در اختیار کاربران قرار می دهد.

کمپانی چینی هوآوی امروز تصاویری را منتشر کرد و به نوعی رزولوشن صفحه گوشی های هوشمند میت 20 و میت 20 پرو را مشخص کرد. با توجه به زمان باقی مانده به نظر می رسد هوآوی قصد ندارد رزولوشن گران ترین گوشی هوشمند خود را برای رقابت با گوشی های صفحه نمایش 4K سونی آماده کند.

پرچمداران جدید این برند چینی مدتی دیگر رونمایی می شوند و بسیاری از ویژگی های این پرچمدار تاکنون مشخص شده است. شایان ذکر است که کیفیت صفحه نمایش و نسبت تصویر این دو گوشی هوشمند تاکنون نامعلوم بود اما خبری که امروز در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شد نشان می دهد این برند قدرتمند چه قابلیت هایی را برای پرچمدار خود در نظر گرفته است.

صفحه نمایش پرچمداران هوآوی با چه رزولوشنی در اختیار کاربران قرار می گیرد؟

همانطور که بیان شد صفحه نمایش پرچمداران هوآوی بسیار با کیفیت خواهد بود اما خاص ترین صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار نمی دهد. کمپانی چینی هوآوی گوشی هوشمند میت 20 را با رزولوشن 1080 در 2244 روانه بازار فروش می کند و نسبت تصویر 18.7 به 9 را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از طرفی دیگر گران قیمت ترین گوشی سال هوآوی رزولوشن 1440 در 3120 دارد و از این لحاظ مشابه پرچمدار برند کره ای ال جی است. این گوشی هوشمند حاشیه های بسیار کمی دارد و نسبت تصویر 19.5 به 9 خبر از یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه به کاربران می دهد.

میت 20 پرو در قسمت بالای صفحه نمایش خود تنها ناچ را دارد که دوربین سلفی و سنسور های مورد نیاز در آن قرا گرفته اند. این قابلیت در پرچمداران برند اوپو و ویوو تاکنون مشاهده شده است.

پرچم داران جدید هوآوی چند اینچی هستند؟

گوشی هوشمند میت 20 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است و نسخه پرو این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.9 اینچی دارد و باید شاهد یکی از بزرگ ترین صفحه نمایش گوشی های پرچمدار برند های سازنده موبایل باشیم.

پرچمداران سال جدید این برند مجهز به پردازنده کایرین 980 است و طرفداران این کمپانی چینی منتظر عرضه این گوشی هوشمند همراه با سخت افزار های جدید این برند قدرتمند هستند. با توجه به شرایط موجود، پرچمداران هوآوی در سال جاری می توانند فروش بسیار خوبی را برای کاربران به همراه آورند.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا تجربه خرید از پرچمداران سال های گذشته هوآوی را داشته اید؟ پرچمداران جدید این برند تا مدتی دیگر در بازار جهانی عرضه می شوند و بدون شک یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال خواهند بود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها