تیک تاک شبیه اینستاگرام می‌شود

0
505

اپلیکیشن تیک تاک در حال آزمایش طراحی مجدد پروفایل خود است که به نظر می‌رسد از اینستاگرام کپی کرده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، تیک تاک در حال تست طراحی مجدد پروفایل کاربران خود است که ظاهری شبیه به اینستاگرام دارد.

پروفایل جدید آواتارها را تغییر می‌دهد و تعداد فالوئرها را در قسمت سمت چپ نشان می‌دهد و تاکید بیشتری روی بیوی کاربران دارد. این طراحی مجدد نخستین بار توسط تیلور لورنز گزارشگر نیویورک تایمز فاش شد.

بهبود تجربه کاربری در تیک تاک

سخنگوی تیک تاک تائید کرد که این شرکت مشغول آزمایش طراحی مجدد به ورج است: “ما همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه کاربر در تیک تاک هستیم. ما در حال حاضر در حال آزمایش طراحی پروفایل ها و قابلیت های آن هستیم تا در نهایت روش‌های بیشتری برای شخصی سازی و تعامل با پروفایل به کاربران خود ارائه دهیم.

کپی کردن رابط کاربری شبیه اینستاگرام تیک تاک بخشی از اجرای این پروژه است. آنها دائماً از ایده ها و ویژگی‌های رقبای خود وام می گیرند! البته  خود اینستاگرام نیز  از کپی کردن غریبه نیست؛ اینستاگرام بخش استوری خود را از اسنپ چت به عاریه گرفته است.

اینستاگرام هم از تیک تاک کپی کرده است

تیک تاک  در ماه نوامبر به 1.5 میلیارد بار دانلود رسید و سومین برنامه غیر بازی در سال 2019 بود که بالاتر از فیس بوک و اینستاگرام بود که به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم قرار داشتند. فیس بوک صاحب اینستاگرام است که در حال حاضر در حال آزمایش یک ابزار ویرایش ویدیو در برزیل به نام Reels است.  Reels به نوبه خود بهترین ویژگی های تیک تاک مانند تنظیم سرعت و امکان وام گرفتن صدا از فیلم های دیگر را کپی می کند.

به این ترتیب با کپی تیک تاک از پروفایل اینستاگرام حساب این دو شبکه اجتماعی در سبقت کپی کاری از هم صاف می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها