نقشه گوگل چگونه کار می کند؟

0
164
نقشه گوگل چگونه کار می کند؟

نقشه گوگل مکان شما را به عنوان یک نقطه آبی روی نقشه نشان می دهد. زمانی که سوار خودرو هستید، این نقشه در امتداد خیابان حرکت می کند و حتی مسیری را که با آن روبرو هستید می داند. این فناوری نوآورانه “Google Nearby” نام دارد و در تعدادی از محصولات Google از جمله موتور جستجوی آن ادغام شده است.

این فناوری شما را قادر می سازد هنگام انجام جستجو ، از مشخصات موقعیت مکانی خارج شوید. حتی می توانید سؤالاتی راجع به ویژگی هایی که در نزدیکی آنها قرار دارید بپرسید ، مانند “این رودخانه چیست؟” و “مرا در یک رستوران ایتالیایی پیدا کنید.” ردیاب مجاورت همچنین در جستجوی Google Now فعال شده با صدا اعمال می شود.

اگر شما این موضوع را امتحان کرده باشید احتمالا تعجب می کنید که ردیابی موقعیت مکانی حتی وقتی به Wi-Fi وصل نیستید و اینترنت گوشی خود را خاموش کرده اید ، همچنان کار می کند. دلیل این امر است که گوگل شبکه جدیدی از چراغ ها را ایجاد کرده است که هر یک از آنها یک سیگنال رادیویی را با فاصله کمی انتقال می دهد.

ردیابی لوکیشن

ردیابی لوکیشن

شبکه چراغ های گوگل Eddystone نام دارد. این شبکه برای ارتباط از ترکیبی از بلوتوث ، Wi-Fi و امواج مافوق صوت استفاده می کند. خود چراغها یا beacon نوع دستگاه یا اطلاعات شناسایی دیگری را در مورد کسانی که ردپای سیگنال خود را عبور می دهند ثبت نمی کنند. درعوض ، چراغ شناسه را منتقل می کند و این موضوع به اپلیکیشنی بستگی دارد تا آن شناسه را برای کار در مکانی که دستگاه در آن قرار دارد تغییر دهد.

تفسیر همه این مکان ها توسط برنامه هایی مانند Google Maps انجام می شود. وجود چندین چراغ و اطلاعات در مورد مکان دقیق هر یک از برنامه ها را قادر می سازد تا یک موقعیت دقیق را روی نقشه زاویه بندی کنند. Beacons می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و سیستمی برای برقراری ارتباط با کنترل کننده برای مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری داشته باشند. با این حال ، چراغها جزئیات گذر افراد را ضبط نمی کنند.

معایب استفاده از این ویژگی

معایب استفاده از این ویژگی

چراغها حرکات شما را ردیابی نمی کنند ، بلکه برنامه های تلفن همراه گوگل این کار را انجام می دهند. این شرکت یک سیستم پشتیبانی از توسعه به نام پلت فرم Google Beacon تولید می کند. این شامل API هایی است که سازندگان برنامه های دیگر را قادر می سازد به اطلاعات مکان دسترسی پیدا کنند.

سیستم لوکیشن فقط به دستگاه های تلفن همراه محدود نمی شود. این سیستم عامل در ویندوز و اندروید ساخته شده است و اپل نسخه مخصوص خود را با نام iBeacon برای iOS و Mac OS دارد. گوگل تمام حرکات کاربران برنامه های خود را از طریق اکانت های گوگل خود ذخیره می کند. اگر حساب گوگل ندارید ، نمی توانید سابقه موقعیت مکانی خود را ثبت کنید. اگر یک حساب گوگل دارید و نمی خواهید گوگل مپس حرکات خود را وارد کند ، از حساب خود در برنامه خارج شوید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها