طولانی ترین توئیتی که دیده اید اینجاست!

0
472
طولانی ترین توئیتی که دیده اید اینجاست!|کالاسودا

طولانی ترین توئیتی که دیده اید اینجاست!|کالاسوداکالاسودا – توئیتر به تازگی تعداد کلماتی که میتوان در یک پست گذاشت را  به 280 کلمه تغییر داده است. اما خبر شوک برانگیزتر دیگری نیز همین روزها منتشر شد و آن تلاش دو جوان برای هک توئیتر و نوشتن طولانی ترین توئیتی بود که تاکنون در این شبکه اجتماعی منتشر شده بود.

آخر هفته گذشته دو نفر با اکانتهای آلمانی به نام  Timrasett  و HackneyYT که اکانت اصلی توئیتر را نیز تگ کرده بودند، طی هک کردن این پلتفرم میکروبلاگ ، توئیتی با طول 30396 کاراکتری ارسال کردند. هرچند این توئیت توسط توئیتر حذف شد اما عنوان طولانی ترین توئیت تاریخ را به خود اختصاص داد.

twitt|کالاسودادر این توئیت هیچ Space یا فاصله ای میان کلمات وجود ندارد و تنها یک سری کلمه بی مفهوم پشت هم تایپ شده است، گویی که دستتان را بی هدف روی دکمه های کیبورد نگهداشته باشید!

 در ابتدای این توئیت به زبان آلمانی نوشته شده است که کاربران میتوانند فراتر از کاراکترهای محدود بروند! آیا به ما اعتماد ندارید؟ این هم مدرکش! 30K کاراکتر! این کاربران در مورد کار خود گفتند که تنها میخواستند ثابت کنند که توئیتر قابل اسیب رساندن و هک شدن است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها