عشق به آمازون با افزایش مالیات کاهش می یابد یا خیر؟

0
365

کالاسودا – ممکن دفعه بعدی که در حال سفارش تلویزیون یا کوله پشتی روی آمازون هستید، از مالیاتی که به آن تعلق گرفته است شگفت زده خواهید شد.

اما نگران نباشید، عشق بسیاری از کاربران به امازون و خرید آنلاین انقدر قوی است که میتواند از تهدید قیمت ها و مالیات جان سالم به درد ببرد. پس از تصمیم دیوان عالی که روز ۵ شنبه به انجام رسید، هزینه پرداخت مالیات کالاهای انلاین به میزان نصف قیمت بر عهده ایالات مختلف و خرده فروشی های آنلاین خارج از کشور  وضع شده است.

پیش از این نیز، خریداران مسئول ارسال پرداخت مالیات برای خرید آنلاین خود بودند، اما تعداد کمی از انها ان را انجام میدادند. این حکم که طی ۵۰ سال گذشته مورد نقض قرار گرفته بود، احتمالا دوباره میلیون ها آمریکایی را مجبور خواهد کرد که مالیات بیشتری را نسبت به هزینه های انلاین خود پرداخت کنند.

کارشناسان مالیات و تجارت الکترونیک می گویند که این تغییرات سبب ایجاد دردسرهای فراوان برای خرده فروشان کوچک آنلاین خواهد شد که اکنون باید از طریق موارد های مالیاتی مختلف و پیچیده از آن عبور کنند. انها میگویند که این کار مستلزم هزینه است، و مشتریان باید هزینه بیشتری برای پرداخت محصولات خود بپردازند.

بدین ترتیب باید انتظار کاهش فروش در امازون را داشت یا وفاداری مشتریان به خدمات این شرکت حتی با وجود مالیات نیز کاهش نمی یابد؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید