گوشی های موتو G6 و Z3 تخفیف خوردند

0
946

کالاسودا – آمازون گوشی های Moto G6 و Z3 را در لاین تخفیف فروشگاه خود قرار داد.

خط فروش اختصاصی آمازون پرایم که گوشی های هوشمند را به مشتریان پیشنهاد میدهد، با تخفیف اندکی در مقایسه با قیمتهای نرمال مواجه شده است.

این خط تنها اختصاص به تعدادی از مشتریان وفادار پرایم دارد که برنامه های وفاداری این شرکت را دنبال میکنند. بدین ترتیب آنها شامل تخفیفاتی در قیمت گوشی  و … خواهند شد که ممکن است در اختیار دیگران قرار نگیرد.

بدین ترتیب این شرکت امروز اعلام کرد که گوشی های موتو G6 و Moto Z3 که بخشی از محصولات خط فروش امازون پرایم هستند، شامل این تخفیف میشوند.

پیش فروش این محصولات نیز از امروز آغاز شده است و سفارش این محصولات از تاریخ ۲۹ ژوئن ارسال خواهد شد.

گوشی موتو G6 دارای صفحه نمایش LCD با کیفیت HD+ با رم ۳ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت حافظه است. همچنین ان دارای ۱۳ مگاپیکسل دوربین اصلی و ۵ مگاپیکسل دوربین سلفی با اندروید اوریو و حسگر اثر انگشت است. امازون این گوشی را با قیمت ۱۹۰ دلار یعنی ده دلار کاهش در مقایسه با قیمت اصلی عرضه خواهد کرد.

گوشی Moto Z3 Play دارای صفحه نمایش سوپر آمولد فول اچ دی با دوربینهای اصلی ۱۲ و ۵ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل است. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه، سنسور اثر انگشت و اندروید اوریو است و قیمت آن نیز با تخفیف ۱۰ دلاری در آمازون ارائه شده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید