عکاسی پرتره، قابلیت جدید اینستاگرام

0
8599

کالاسودا – عکاسی پرتره یکی از قابلیتهای جدید اینستاگرام است که گویا قرار است به زودی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شود.

شواهدی در یک نسخه اندرویدی بتا از اینستاگرام فاش کرده است که به زودی شاهد این قابلیت در این شبکه اجتماعی خواهیم بود. تصویری از فایل apk اندرویدی این اپلیکیشن منتشر شده است که در آیکونی با نام Portrait Shutter در کنار آیکون های Reverse و لایو مشاهده می گردد. به نظر میرسد این ویژگی ثبت عکسهای پرتره و تار کردن بک گراند پشت فرد به سبک گوشی های هوشمندی همانند پرچمداران سامسونگ و نوت۸ باشد.

 این قابلیت می تواند همانند اپلیکیشن دوربین آیفون های جدید و یا گوشی های گوگل پیکسل پس زمینه ی تصاویر را به حالت بوکه و یا مات دربیاورد. گوشی ‌هایی مانند آیفون ۱۰، پیکسل ۲ ایکس ‌‌ال و گلکسی نوت ۸ در ثبت عکس‌های پرتره به شهرت خاصی رسیده‌ اند و حالا اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در اختیار تمام کاربران، بدون توجه به مدل گوشی آنها، قرار دهد.

این ویژگی جدید فعلا در مرحله ازمایشی قرار دارد و اجرای ان هنوز از سوی اینستاگرام تائید نشده است. اخرین خبری که از اینستاگرام در کالاسودا منتشر شده بود، اضافه شدن گزینه تماس صوتی و تصویری در این شبکه اجتماعی بود.

 با عضویت در کانال تلگرام کالا سودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها