عکسهای عضو جدید خانواده ایسوس لو رفت

0
464

عکسهای عضو جدید خانواده ایسوس لو رفت

کالاسودا_در شرایطی که بسیاری از کاربران در انتظار ملاقات محصول جدید ایسوس هستند،شواهدی تصویری از این محصول منتشر شده است.

یک اقدام جالب شرکت تایوانی تولید کننده این محصول،برقراری یک مسابقه در شبکه های اجتماعی است. یک مسابقه جالب و مهیج که کاربران را دعوت می کند تا حدس بزنند کدام ستاره مشهور ، وظیفه معرفی این محصول را بر عهده خواهد داشت. این اقدام جالب که با استقبال بالای کاربران فیس بوک نیز مواجه شده است، کمک کرده تا نام Asus Zenfone 4 Pro بین کاربران شبکه های اجتماعی نیز به سرعت شایع شود.

اما دقیقا چه اطلاعاتی از این تلفن همراه پرهیاهو منتشر شد ه است؟

بر اساس اطلاعات تصویری Asus Zenfone 4 Pro  می توان حدس هایی در مورد کیفیت و قابلیت های این محصول داشت. برای مثال بر اساس این عکس ها که البته کیفیت چندان بالایی هم ندارند، این موبایل،دوربین دوگانه دارد که می تواند یک گزینه مثبت مهم برای کاربران اهل عکاسی تلقی شود . دوربینی که می توان روی کیفیت آن حساب باز کرد، چرا که سنسور ۲۱ مگاپیکسلی و زوم دو مرحله‌ای دارد و البته از نوع ماژولار است. از دیگر ویژگی‌های کلیدی لورفته در مورد این محصول نوپا می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرده. افزون بر این ها،تلفن همراه مذکور دارای  شش گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

جالب است که عکس های مورد نظر توسط یک وب سایت ایتالیایی منتشر شده که آنچنان شهرتی نیز ند ارد. این سایت که DDay نام دارد،با انتشار این تصاویر نشان داده که می توان روی این محصل جدید در بازار رقابتی حساب باز کرد. محصولی که با انتخاب دوربین مناسب و امکانات ماژولار ، رقیب برخی از برندهای شناخته شده موجود خواهد بود.هنوز ئاریخ دقیقی در مورد زمان انتشار این تلفن همراه در بازار رقابت مشخص نشده است.باید دید تا مشخص شدن تاریخ قطعی چه اطلاعات تکمیلی در مورد موبایل ایسوس منتشر می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها