عکس تازه ای از محصولات جدید مایکروسافت لو رفت

0
741
عکس تازه ای از محصولات جدید مایکروسافت لو رفت

کالاسوداعکس تازه ای از محصولات جدید مایکروسافت لو رفت_ به تازگی عکسی در مورد محصولات جدید مایکروسافت منتشر شده که توانسته نگاه خیلی از افراد را به خود جلب کند. به نظر می رسد که محصولات جدید شرکت مایکروسافت فاقد پورت USB-C هستند.

زمان رونمایی از محصولات جدید مایکروسافت

به زودی شرکت مایکروسافت از دو محصول جدید خود یعنی Surface Laptop2 و 6 Surface Pro در مراسم روز سه شنبه 2 اکتبر در نیویورک رونمایی خواهد کرد.

حالا قبل از این مراسم عکس جدیدی از محصولات جدید شرکت مایکروسافت منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. ما انتظار داشتیم که مایکروسافت تغییرات جذابی برای محصولات خود در نظر بگیرد و فکر می کردیم که برای این سخت افزارهای جدید پورت های مدرن USB-C در نظر بگیرد.

یک سایت آلمانی به تازگی عکسی منتشر کرده است که نشان می دهد هیچ یک از این دو ست افزار جدید دارای پورت USB-C نیستند.

به جای این موضوع شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که از همان مینی پورت های نمایشگر استفاده خواهد کرد و برای دستگاه Surface هم از مبدل های مخصوص برای شارژ رونمایی خواهد کرد.

تکیه بر روش های قدیمی

اگر این گزارش موثق باشد ، می توانیم بگوییم این حرکت تازه ای از سوی شرکت مایکروسافت بوده است. نکته جالب توجه این است که شرکت مایکروسافت به دستگاه های Surface Book 2 و Surface Go پورت USB-C را اضافه کرده است ولی تصمیم گرفته است برای محصولات پرچم دار خود به روش قدیمی عمل کند و پورت های مخصوص خود را برای سخت افزارهای جدید در نظر بگیرد.

شاید رم محصولات جدید شرکت مایکروسافت ارتقا پیدا کند

اخبار منتشر شده از سوی سایت های مختلف نشان می دهد که لپ تاپ Surface 2 دارای 8 گیگ رم ، پردازنده اینتل core i5 و 128 گیگ فضای داخلی خواهد بود. این خبر خیلی خوبی در مورد این سخت افزار محسوب می شود ، زیرا محصول قبلی این شرکت دارای مشخصات داخلی پایین تری مانند 4 گیگ رم بود. به هر حال به نظر می رسد که مدل جدید Surface Pro 6 هم دارای مشخصات داخلی 4 گیگ رم و پردازنده اینتل m3 باشد.

گفته شده محصولات جدید مایکروسافت با رنگ مشکی به بازار عرضه می شود و شایعه شده که این رنگ برای محصولات گرانقیمت خواهد بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید، اگر باز هم خبری در مورد محصولات جدید مایکروسافت منتشر شود قطعا آن را منتشر خواهیم کرد. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها