فارادای با قطعات الکترونیک LeEco  دامه مسیر خواهد داد

0
393
فارادای با قطعات الکترونیک LeEco  دامه مسیر خواهد داد|کالاسودا

فارادای با قطعات الکترونیک LeEco  دامه مسیر خواهد داد|کالاسوداکالاسودا_اختراعات جدید و مشابه باعث شده اند دو گروه فارادی و leeco  تصمیم به همکاری های مشترک در حوزه خودروسازی بگیرند.

نگاهی به آمارهای سازمان ثبت اختراع ایالات متحده نشان می دهد فارادی طی روزهای اتی مسئولیت آینده مسئولیت طراحی یک ماشین الکتریکی متعلق به کمپانی چینیLeEco  را بر عهده می گیرد.

این ایده ابتدا در ماه دسامبر مطرح شد،  ایده ای که ابتدا توسط یکی از سرمایه گذاران این شرکت مطرح و سپس به سرعت مورد استقبال واقع شد . بسیاری از منابعی که برای  راه اندازی خط تولید ماشین های الکتریکی خود از نام تجاری LeSee استفاده می کنند به نوعی تابعی از شرکت leeco هستند. اکنون شواهد حکایت از افزایش سطح همکاری های دوجانبه برای تولید خودروهای الکترونیک دارند.

نماینده FF تأیید کرد کهLeEco آنها را در توسعه خودرو یاری می کند. این نماینده در یک پیغام الکترونیک برای شرح این موضوع نوشت ؛ قراردادهایی برای اشتراک IP و تکنولوژی خاص بین دو شرکت موجود است . “این اختراعات طراحی دو نمونه از کارهایی است که توسط Faraday Future توسعه یافته و با LeSee از طریق توافق مشترک برای استفاده از مارک های FF و LeSee به اشتراک تعیین شده است.

یکی از این  ثبت اختراع ها  برای طراحی بیرونی خودرو است و طرح دیگر برای خودران بودن این ماشین های الکترونیک.که چارلز لوفانک، طراح پیشین FF، به عنوان مخترع اصلی این طرح ها معرفی شده است. هر دو اختراع در مارس ۲۰۱۶، در چین معرفی شدند. .

در ماه ژوئیه، FF از برنامه های خود برای ساخت یک کارخانه ۱ میلیارد دلاری در نوادا حکایت کرد.. این خبر تنها چند روز پس از آن اعلام شد که یک دادگاه چینی ۱۸۲ میلیون دلار از دارایی های Yueting را مسدود کرده است. در همین حال، FF به دنبال ۱ میلیارد دلار پول جدید  برای سرمایه گذاری بود.

افزون بر این ها،  این شرکت  یک کارخانه موجود در هانفورد، کالیفرنیا را اجاره کرده است تا نرخ فعالیت های خود را توسعه دهد. اکنون باید دید این همکاری ها چه بازتابی خواهند داشت .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها