فرار از گرما بدون کولر با تکنولوژی های شگفت انگیز روز

0
2787

کالاسودا_فرار از گرما بدون کولر چندان ساده نیست. اما اگر بدانید با تکنولوژی های روز می توانید از گرما فرار کنید چه واکنشی خواهید داشت؟

به نظر می رسد افزایش دمای هوا برای بسیاری از افراد با نحوه استفاده از تکنولوژی های شگفت انگیز روز مرتبط است. بنابراین می توان حدس زد که استفاده از این نوع تکنولوژی ها می تواند برای توسعه سیستم های سرمایشی سودمند بشد.

ملحفه های هوشمند

یکی از گجت های هوشمندی که این روزها به شدت رایج شده ملحفه های هوشمند است. در فصل تابستان باید از استفاده از ملحفه های پشمی یا پارچه های نخی خودداری کنید. بهتر است از ملحفه های هوشمند استفاده کرد.

شیشه های هوشمند


 

شیشه های هوشمند روشی مناسب برای حل مشکل گرما هستند. درواقع این شیشه های هوشمند می توانند روش حفظ دمای اتاق را بهبود بخشد. روشی که به مراتب به صرفه تر و دقیق تر از روش های عادی است.

درهای هوشمند

بستن در اتاق ها باعث جلوگیری از خروج هوای سرد به سایر بخش های گرم منزل می شود و می توان از این روش برای موقع خواب استفاده کرد. این روش با استفاده از درهای هوشند به مراتب قوی تر خواهد بود.

استفاده از تصفیه کننده های هوای هوشمند

 

تصفیه کننده های هوشمند می‌ توانند برای بسیاری از خانه ها جوابگوی نیازهای کاربران باشد. به نظر می رسد تصفیه های هوشمند حداقل برای مدتی کوتاه هوا را پاکیزه و خنک نگه می دارند.

حذف لامپ های رشته ای

لامپ های رشته ای حدود ۹۰ درصد انرژی شان را به صورت گرما، هدر می دهند. از این رو، باید به جای آنها از لامپ های کم مصرف استفاده است.

استفاده از تهویه هوا در حمام یا آشپزخانه

با استفاده از این روش، می توان هوای گرم پس از آشپزی یا حمام را از منزل خارج کرد.

فرم کلاسیک گرمازدگی بیشتر در سنین بالا و در بیماران قلبی عروقی، بیماریهای مزمن، بیماریهای روانی، معلولان، افراد چاق، افرادی که به هر دلیل دچار کاهش آب بدن شده‌اند، افراد الکلی و استفاده کنندگان از بعضی داروها پس از چند روز تماس با هوای گرم که امکان تهویه مناسب محیط هم نباشد اتفاق می‌افتد.

فرم فعالیتی گرمازدگی در سنین پائین‌تر و به دنبال فعالیتها و ورزشهای سنگین در آب و هوای گرم (مانند کسانی که مسافت زیادی می‌دوند، بازیکنان فوتبال و…) و در شرایط کمبود آب بدن اتفاق می‌افتد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید