شایعات جدید خبر از فناوری شارژ سریع 25 واتی برای گلکسی نوت 10 پرو می دهد

0
576
شایعات جدید خبر از فناوری شارژ سریع 25 واتی برای گلکسی نوت 10 پرو می دهد

فناوری شارژ سریع 25 واتی جدید ترین شایعه در مورد گلکسی نوت 10 پرو محسوب می شود، این گوشی هوشمند را باید به نوعی اولین گوشی هوشمند پرو سری محصولات نوت دانست، از این رو شایعات در مورد این محصول بیش از گذشته خواهد بود.

مدتی پیش اخباری منتشر شده که نشان می دهد گلکسی نوت 10 پرو با فناوری شارژ سریع 45 واتی عرضه می شود، اما توییت یکی از توسعه دهندگان XDA به نام Max Weinbach منتشر شد که شایعات در مورد نوت 10 پرو را رد می کند. بر اساس اخبار جدید فناوری شارژ سریع این محصول مانند نسخه 5G گلکسی اس 10 و برخی میان رده های سری A است.

به نظر می رسد اولین گوشی هوشمندی که از فناوری شارژ سریع 45 واتی بهره می برد را باید گلکسی A90 دانست، اولین گوشی هوشمندی که از فناوری شارژ سریع 25 واتی استفاده کرد گوشی هوشمند گلکسی A70 بود، از این رو این امکان محتمل ترین گزینه است.

فناوری شارژ سریع 25 واتی برای نوت 10 پرو واقعیت دارد؟

البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که گلکسی نوت 10 پرو در مورد این موضوع یاد آوری شده است و هنوز مشخص نیست که نوت 10 در این بخش به چه فناوری مجهز شود. البته این احتمال وجود دارد که نسخه پایه ی نوت 10 با فناوری شارژ سریع 15 واتی مانند گلکسی نوت 9 و همچنین نوت 10 پرو با فناوری 25 واتی و همچنین نسخه دیگری از این محصول که با اینترنت نسل 5 ام رونمایی می شود نیز از فناوری شارژ فوق سریع 45 واتی بهره مند شود. البته این موارد تا حد بسیار زیادی به نحوه قیمت گذاری این محصولات نیز مرتبط است.فناوری شارژ سریع 25 واتی برای نوت 10 پرو واقعیت دارد؟

به نظر می رسد تا رسیدن زمان رونمایی این گوشی های هوشمند اخبار مربوط به این محصول بیش از گذشته منتشر شود، نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا سرعت شارژ گلکسی نوت 10 می تواند عاملی تعیین کننده در خرید این گوشی هوشمند پرچمدار باشد یا عوامل دیگری مانند جک 3.5 میلی متری اهمیت بیشتری در بخش فروش دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها