فیسبوک اپلود عکسهایتان را اطلاع میدهد

0
314
فیسبوک اپلود عکسهایتان را اطلاع میدهد|کالاسودا

فیسبوک اپلود عکسهایتان را اطلاع میدهد|کالاسوداکالاسودا – اگر کاربران فیسبوک عکسهای شما را آپلود کنند، فیسبوک با سیستم تشخیص چهره خود، این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد.

به گزارش رویترز، شرکت فیسبوک که به تازگی از تکنولوژی تشخیص چهره برای کاربران شبکه های اجتماعی استفاده میکند، اعلام کرده هنگامی که دیگران عکسهایی که در آنها تصاویر شما وجود دارند را روی صفحه خود اپلود میکنند، به شما اطلاع میدهد. چرا که شاید بسیاری از افراد دوست نداشته باشند که عکسهای مشترکشان با دیگران بدون اجازه در صفحه آنها به اشتراک گذاشته شود.

شرکت طی اعلانیه ای بیان کرده است که ایجاد این ویژگی به کاربر اجازه میدهد که از حریم خصوصی خود محافظت کند، البته این امر منوط به این است که کاربر پیش از این به فیسبوک اجازه داده باشد که یک نسخه از قالب فایل تشخیص چهره از او تهیه کرده باشد.

شرکتهای فناوری این روزها تمایل زیادی به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره دارند، اما نگران سو استفاده و هک شدن این اطلاعات از جانب دیگران هستند. در ماه سپتامبر بود که اپل از باز کردن گوشی با سیستم تشخیص چهره در ایفون ایکس پرده برداشت اما در مواردی نیز قفل آن با ماسک و شبیه سازی باز شد و استفاده از این تکنولوژی را برای دیگر شرکتها با تردید روبرو کرد.