فیس‌بوک ابزارهای ویدیویی را با کمک این استارت آپ بهبود می‌بخشد

0
341

کالاسودا – فیس‌بوک استارت‌آپی به نام Vidpressp را به‌ منظور بهبود ابزارهای ویدئویی تعاملی پخش زنده بهبود می‌بخشد به مجموعه خود اضافه کرده است.

فیس‌بوک در حال هزینه و سرمایه‌گذاری بیشتری برای محتواهای ویدئویی خود است. این شرکت امروز اعلام کرد که یک استارت‌آپ کوچک در ایالت اوتا را که به‌صورت اختصاصی بر اضافه کردن ویژگی‌های اجتماعی به ویدئوها تمرکز دارد را تحت تسخیر خود درآورده است. نام این استارت‌آپ، Vidpresso است و مقر آن در اوگدن استان اوتا است. این شرکت تکنولوژی خود را به فیس‌بوک فروخته و فیس‌بوک تیم هفت نفره این استارت‌آپ را به مجموعه کارمندان خود اضافه کرده است. جزئیات و مبلغ این توافق به صورت پنهانی بوده و چیزی منتشرنشده است.

در یادداشتی که در وب‌سایت این استارت‌آپ به ثبت رسیده است، مدیر آن جزئیات زیادی درباره نحوه کار با فیس‌بوک ارائه نمی‌دهد، تنها این اعتقاد را دارد که مشارکت فیس‌بوک با ابزارهای Vidpresso به سازندگان بیشتری کمک می‌کند که از این ابزارها استفاده کنند و در کسب‌وکار خود از آن بهره ببرند.

استارت‌آپ ویدپرسو که در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده است، به ناشرین کمک می‌کند تا مکالمات بیشتری را در داخل برنامه‌های زنده خود ایجاد کنند. به این طریق آن‌ها را قادر می‌سازد تا گرافیک‌های تعاملی بیشتری را در سایت خود اعمال کرده و بینندگان بیشتری را تشویق به پاسخگویی به نظرسنجی و سوالات کنند. این مشتریان شامل Univision، Buzzfeed، Turner sports، بورس سهام نزدک، TED و NBC هستند.

او ادامه می‌دهد: «در سال ۲۰۱۲ ما ویدپرسو را با چشم‌انداز ساده‌ای تاسیس کردیم و آن ایجاد پلتفرم ویدئو شبیه به HTML است. همچنین اعمال تغییرات ساده‌تر و شخصی‌سازی آن نیز کاری آسانی است. پیوستن به فیس‌بوک به ما بهترین فرصت را برای سرعت بخشیدن به دیدگاه ما می‌دهد و راهکار ساده‌ای برای سازندگان، توسعه‌دهندگان و ناشرین نرم‌افزار و شرکت‌های پخش‌کننده ویدئوی باکیفیت در رسانه های اجتماعی ارائه می‌کند.

ویدپرسو همچنین در وب‌سایت خود اشاره می‌کند که مشتریان فعلی ما نیز همچنان قادر به استفاده از این سرویس پس از انتقال به فیس‌بوک هستند؛ هرچند مشخص نیست که آیا محصول هنوز هم با ویدئوهای زنده در سیستم عامل‌های دیگر همانند یوتیوب و پریسکوپ کار می‌کند یا خیر.

در حالی‌که خبر اکتساب فیس‌بوک برای این استارت‌آپ رو به رشد خبر خوبی است،  تاثیر سرمایه گذاری آن در اوتا نیز مشخص خواهد شد و می‌تواند سرمایه زیادی را نیز راهی این شرکت کند و نام آن را بیشتر سر زبان‌ها بیاندازد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید