فیلمنامه های خودنابودگر فصل آخر گیم اف ترونز

0
1506

کالاسودا – شاید برایتان جذاب باشد که بدانید دست اندرکاران مجموعه گیم اف ترونز و شبکه HBO برای اینکه داستان قسمت هشتم این سریال لو نرود دست به چه کارهایی زده اند!

مجریان این مجموعه برای جلوگیری از فاش شدن ماجرای فصل آخر راههای پیچیده ای را انتخاب کرده اند که یکی از آن رو آوردن به فیلمنامه های خود نابودگر است. با این حال افرادی که داستان را اسپویل میکنند نیز روشهای آنلاین خودشان را دارند.

این شبکه در نهایت ممکن است به روشهایی همانند فیلم ماموریت غیرممکن برسد. نیکلاس کاستر والدو بازیگر این مجموعه که به نظر میرسد از سختگیری های شبکه و امنیت در خصوص فیلمنامه به ستوه آمده در این باره چنین میگوید: آنها خیلی سختگیر هستند و این سختگیری امسال به طرز دیوانه واری بیشتر شده است.

او ادامه میدهد: ما فقط فیلمنامه را دریافت میکنیم و صحنه را به صورت دیجیتالی ضبط میکنیم. پس از پایان فیلمبرداری، فیلمنامه نابود خواهد شد. این همان یک ماموریت غیرممکن است، فیلمنامه ها خود به خود نابود میشوند.

با توجه به اینکه فصل هشتم، اخرین قسمت از این مجموعه طولانی است، بعید نیست که شبکه HBO این کارها را برای حفظ امنیت فیلمنامه ها انجام دهد. بیش از این نیز گزارش شده بود که سازندگان سریال، چندین پایان مختلف برای این کار فیلمبرداری کرده اند تا حتی خود بازیگران نیز نتوانند حدس بزنند که چه چیزی در انتهای داستان در انتظارشان است.

فصل ۸ سال ۲۰۱۹ در این شبکه پخش خواهد و ممکن است تعداد قسمتهای آن کمتر از فصلهای قبلی باشد. به نظر میرسد تم جنگی و حماسی این فصل بیشتر خواهد بود، چرا که گفته شده ضبط یک صحنه نبرد یکی از قسمتها ۵۵ روز به طول انجامیده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها