چطور قابلیت Low Data Mode گوشی های آیفون را فعال کنیم؟

0
2858
چطور قابلیت Low Data Mode گوشی های آیفون را فعال کنیم؟

قابلیت Low Data Mode گوشی های آیفون ویژگی بسیار جالبی است که کاربران گوشی های هوشمند آیفون در به روز رسانی جدید سیستم عامل موبایل خود می توانند از این ویژگی جذاب بهره مند شوند. امروز قصد داریم به معرفی این ویژگی و نحوه فعال کردن آن بپردازیم.

به طور کلی اگر قصد دارید داده های همراه خود را مدیریت کنید تا میزان مصرف داده های خود را در گوشی های آیفون کاهش دهید این ویژگی می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

قابلیت Low Data Mode گوشی های آیفون ویژگی بسیار جالبی است

حالت Low Data Mode چطور کار می کند؟

این قابلیت در iOS13 در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید ارتباطات پس زمینه را غیرفعال کنید، رفرش کردن نرم افزار های بکگراند را متوقف می کند و از برنامه ها درخواست می کند تا همه فعالیت های همگام سازی که ضروری نیستند را به تعویض بیندازد تا زمانی که به شبکه وصل شوید که این حالت فعال نباشد.

در کنار این موضوع تمام کارهای پس زمینه را متوقف می کند، از این رو زمانی که حالت Mode فعال است ، برنامه Photos از عکسهای شما نسخه پشتیبان تهیه نخواهد کرد.موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از آیفون شما در این حالت با شرایط روزمره تفاوت خاصی نخواهد داشت، اما تمام مواردی که در پس زمینه معمولا کنترل آن ها را ندارید متوقف می شود، در صورت نیاز می توانید همگام سازی مورد نیاز خود را به صورت دستی انجام دهید.

حالت Low Data Mode چطور کار می کند؟

 

چطور Low Data Mode را در گوشی های آیفون فعال کنیم؟

برای فعال کردن حالت Low Data Mode در بخش اینترنت سیم کارت، وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و گزینه Cellular را انتخاب کنید.

در این بخش قابلیت هایی در اختیار شما قرار می گیرد و باید وارد Cellular Data Options شوید.

برای فعال کردن ویژگی یاد شده باید گزینه Low Data Mode را فعال کنید.

چطور Low Data Mode را در گوشی های آیفون فعال کنیم؟

پس از فعال کردن این گزینه قابلیت مورد نیاز شما فعال می شود و می توانید به صرفه جویی از اینترنت خود بپردازید.

در نظر داشته باشید که این قابلیت تنها برای اینترنت سیم کارت شما نیست و می توانید از این قابلیت برای اینترنت وای فای خود نیز استفاده کنید تا بتوانید به مدیریت داده های اینترنت بپردازید. فعال کردن این روش برای وای فای نیز بسیار ساده است و در بخش زیر آن را مرور می کنیم.

برای این کار باید وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه وای فای را انتخاب کنید.

در این بخش باید وای فای مورد نظر خود را پیدا کنید و روی دکمه “i” در سمت راست آن تاچ کنید.

از این صفحه برای فعال کرده قابلیت یاد شده می توانید استفاده کنید و حالت Low Data را اکتیو کنید.

در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از این قابلیت تنها این ویژگی را برای برخی از نرم افزار ها فعال کنید، به عنوان مثال شما می توانید برای اینستاگرام این ویژگی را فعال کنید تا حجم اینترنت شما مطابق میلتان شخصی سازی شود.

بخش تنظیمات شوید و گزینه وای فای را انتخاب کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها