قاب ضد آب شیائومی؛ تمام گوشی های هوشمند در برابر آب مقاوم می شوند

0
1641

کالاسودا- شیائومی محصول جدید از بخش لوازم جانبی موبایل را در  اختیار کاربران قرار می دهد که برای افرادی که مدت زمان بسیاری را در محیط های آبی می گذرانند یا ترجیح می دهند در زمان اوقات فراغت خود از گوشی هوشمند خود نیز استفاده کنند و تصاویر جالبی را ثبت می کنند بسیار کاربردی است . این قاب بسیار زیبا و کاربردی می تواند تا گوشی های ۶ اینچی و کوچک تر را در خود جای دهد و بیشتر کاربران موبایل های هوشمند می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

این روز ها باید بخشی از اخبار تکنولوژی را برای این برند چینی اختصاص دهیم و این کمپانی همه روزه اخبار و لوازم های بسیار متنوع و جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد این بار این برند چینی محصول دیگری را برای کسانی که عاشق رویدادهای آبی تابستانی هستند، عرضه کرده است. محصول جدید یک محفظه گوشی‌ ضد آب است و محصولی به نظر قدرتمند تر از قابلیت های خود گوشی های هوشمند مقاوم در برابر آب را دارا است و بدون شک پس از حضور در محیط هایی مانند استخر گوشی موبایل با مشکل رو به رو نخواهد شد.

این محصول توسط Xiaomi Shanghai Shuo Technology Co. Ltd تهیه، تولید و فروخته می‌شود و همچنین این شرکت خدمات پس از فروش را نیز فراهم می‌کند. این دستگاه از یک TPU شفاف و با کیفیت بالا برای قرارگیری در جلوی گوشی و یک کاور بسیار شفاف برای دوربین جلو استفاده می‌کند.

قاب ضد آب شیائومی در حال حاضر در Youpin شیائومی ۲۹ یوان (۵ دلار) قیمت دارد. در تابستان، بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند در تفریحات آبی شرکت می‌کنند و گوشی‌های هوشمند باید برای گرفتن این لحظات عالی در لحظه، در دسترس باشند. محفظه گوشی ضد آب شیائومی تضمین می‌کند که گوشی شما از دستتان به زمین نمی‌افتد. این کیس کاملا اندازه‌ی دستگاه می‌باشد و می‌تواند بدون آسیب دیدن به خوبی پیچده و خم شود.  این موضوع برای کاربران بسیار با اهمیت خواهد بود که گوشی آن ها یک محافظه بسیار زیبا را با قیمتی مناسب در اختیار آن ها قرار می گیرد و این می تواند آینده قاب های موبایل را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد که با ظاهری مناسب تر از تمام ویژگی های محافظتی بهره خواهد برد.

همچنین این قاب ضد آب شیائومی دارای محافظ دوربین بسیار جالبی است و تضمین می‌کنند که تصاویر و فیلم‌های گرفته شده حتی در محیط‌های زیر آب نیز واضح و شفاف باقی بمانند.

قاب ضد آب شیائومی با یک‌‌ طراحی چهار لایه محصور شده است که تضمین می‌کند گوشی هوشمند در روزهای بارانی، در استخر و …  در معرض آب قرار نمی‌گیرد. این محصول یک آزمایش ۱۰ ساعته ضد آب را در زیر آب گذرانده و مشکلی برای شنا کردن در یک روز کامل، ندارد و تا کنون هیچ قاب و یا قابلیتی این موضوع را نداشته است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها