قدم های پنبه ای در ماه

0
291

قدم های پنبه ای در ماه

کالاسودا-کمپانی مشهور Reebok ،نوعی کفش  پنبه ای مخصوص برای فضانوردان طراحی کرده است. کفشی که به لحاظ وزن و راحتی ویژه است.

این چکمه ها که Floatride SB-01s نام دارد،نخستین تجربه کاری شرکت reebok  برای فضانوردان محسوب نمی شود. پیش از این ها هم کفش های این کمپانی بر پای فضانوردان نشسته و فضای خارج از زمین را لمس کرده بود. اما برتری این کفش نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار چیست ؟

بر اساس اطلاعات اولیه، Floatride SB-01s بافتی بسیار نرم و منعطف و وزنی بسیار کمتر از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار دارد. ویژگی مهم و شگفت انگیز این نوع کفش ها،حفظ تعادل و ایجاد توان حرکتی بالاتر برای کاربر در هنگام پوشیدن کفش است.

اما نکته جالب در مورد این کفش ها، استقبال بالای مخاطبان عام از تبلیغات این نوع کفش است. درواقع به نظر می رسد، بیشتر از آن که فضانوردان جذب این کفش شوند، افراد عادی جذب این محصول می شوند. بر این اساس به نظر می رسد رویای فضانورد شدن تنها آرزوی کودکان نیست و ما بزرگسال ها هم بدمان نمی آید از طریق پوشیدن این کفش ها،با فضانوردان هم ذات پند اری کنیم.

موضوع حاشیه ای دیگر در مورد این کفش ها، هویت کشورهایی است که برای خرید این محصول اقدام خواهند کرد. درواقع این بسیار مهم است که در بازار رقابت محصولات هوافضا چه کشورهایی از این کفش های زیبا و کاربردی استقبال خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها