قوانین جدید و جنجالی فیسبوک

0
780

کالاسودا_تمام افرادی که اپلیکیشن تولید می کنند باید در روند بررسی سالیانه فیسبوک ثبت نام کنند و افرادی که تا ۱ آگوست در این روند ثبت نام نکنند ، تمام دسترسی آنها به اطلاعات  فیسبوک قطع می شود.

 

بیانیه جدید فیسبوک

شرکت فیسبوک عصر دیروز اعلام کرد این شرکت دسترسی رابط کاربری و برنامه نویسی خود را برای برنامه هایی که در روند بررسی داخلی و سالیانه این شرکت ثبت نام نکنند به طور کامل قطعا خواهد کرد.

دلیل این بررسی و کاوش این است که این شرکت می خواهد قراردادهای برنامه ها در مورد جمع آوری اطلاعات کاربران و همچنین اعتبار و ارزش آنها را بازبینی کند.

 

جلوگیری از رسوایی دوباره

هدف اصلی این شرکت عدم تکرار اشتباه و فاجعه کمبریج آنالیتیکا است که جنجال های فراوانی را برای این شرکت پدید آورد.

شرکت آنالیتیکا با دسترسی به اطلاعات کاربران و فروش این اطلاعات به شرکت های مجهول گامی بلند در نقص قوانین فیسبوک برداشت و این شرکت را دچار مشکلات عدیده ای نمود.

این قوانین و محدودیت های جدید هم در راستای جلوگیری از تکرار این مشکل می باشد.حال شرکت فیسبوک برنامه هایی را که غیرفعال هستند یا برنامه نویس آن در روند بررسی داخلی این شرکت ثبت نام نکرده باشد به طور کامل حذف خواهد کرد.

 

دقت بیشتر در بررسی اطلاعات

معاون رییس شرکت فیسبوک در پیامی اعلام کرد : (( ما با این قانون جدید برنامه هایی که در شبکه ما فعالیت می کنند را ترغیب کردیم تا با ثبت نام در این روند بررسی ، سلامت و اعتبار خود را تایید کنند و راحت تر در فیسبوک فعالیت داشته باشند.))

وی افزود : (( برای اینکه مطمئن شویم تمام برنامه های فعال در فیسبوک در این روند ثبت نام می کنند ، ما به صورت دقیق تمام برنامه ها را بازبینی می کنیم.زمانی که ما نیاز به اطلاعات باشیم تمام برنامه نویس ها و برنامه های فعال در فیسبوک باید در مدت زمان کوتاه به درخواست ما پاسخ دهند و اگر در زمان مربوطه پاسخی به ما ارسال نکنند ، برنامه آنها به طور خودکار از روی پلتفرم ما حذف خواهد شد. ))

 

فیسبوک حواسش به همه چیز است!

شرکت فیسبوک همچنین به این موضوع اشاره کرد که تمام برنامه در زمان بررسی دسترسی خود را به فیسبوک از دست نمی دهند و می توانند در چارچوب قبلی خود به فعالیت ادامه دهند اگرچه در زمان همین بررسی هم زیر ذره بین قرار خواهند داشت و نباید که از قوانین قدیمی و جدید این شرکت چشم پوشی کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر و قوانین جدید فیسبوک با ما در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها