همکاری سونی و نتفلیکس متمرکز بر کیفیت تصویر

0
654

کالاسودا – با توجه به این واقعیت که تمام تلویزیون ها به صورت متفاوتی طراحی می شوند و ممکن است یک فیلم سینمایی یا یک برنامه تلویزیونی ظاهر متفاوتی روی هر کدام داشته باشد.

این دقیقا همان نقطه بازاریابی است که شرکتها برای تبلیغ مزیت محصول خود روی آن مانور می دهند. با این حال اگر می خواهید شاهد کاری متفاوت در هنگام تماشای اثری تلویزیونی باشید، نتفلیکس و سونی در حال آماده سازی ویژگی هایی برای شما هستند.

نتفلیکس اخیرا اعلام کرده است که طی همکاری با سونی یک ویژگی جدید به نام حالت کالیبراسیون را طراحی کرده است. این شرکت در این باره گفته است که ما برای معرفی این ویژگی جدید بسیار هیجان زده ایم، این یک ویژگی جدید که توسط کیفیت تصویر سونی و متخصصان این دستگاه همراه با دانشمندان رنگ شناسی نتفلیکس توسعه یافته و به طور انحصاری بر روی تلویزیون های A9F OLED سری براویا مستر و تلویزیون های Z9F LED عرضه می شود.

نتفلیکس می افزاید: با استفاده از تنظیمات ساده ی منو، اعضای ما می توانند نمایش های تلویزیونی، فیلم ها و مستندها را در نتفلیکس مشاهده کنند، همانطور که به نظر می رسد این ویژگی می تواند رنگ های دقیق، کنتراست پویا و حرکات واقعی را برای بیننده آشکار کند و هیچ اثر تار و مات شدگی در ان وجود ندارد.  نتفلیکس عقیده دارد که  در حال حاضر این ویژگی تنها برای تلویزیون های سونی قابل اجراست.

این شرکت ادامه می دهد: ما مطمئن نیستیم که آیا در نهایت این ویژگی به دیگر برندهای تلویزیون گسترش می یابد یا خیر. اما در حال حاضر اگر شما مشترک نتفلیکس و مشتری تلویزیون های سونی هستید، می توانید به عنوان یک ویژگی جدید به این موضوع نگاه کرده و از آن لذت ببرید.

پیش از این نیز سونی همکاری ای را با نتفلیکس به انجام رسانده بود و آن همکاری سونی و نتفلیکس برای پخش محتوای HDR روی اکسپریا XZ پرمیوم بود. محتوای HDR به تماشاگران امکان تجربه فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی را با رنگ ‌هایی فوق ‌العاده و همانند دنیای واقعی و جزئیاتی بیشتر برای واقع‌ گرایی چشمگیر، فراهم می‌آورد. شرکت Netflix پیشروی حوزه سرگرمی است و اکنون کاربران XZ Premium می‌ توانند محتوای ویدیویی را با بالاترین کیفیت ممکن در هر کجا که می خواهند، تماشا کنند.

جالب است بدانید که چندی پیش اعلام شد ارزش کمپانی نتفلیکس به مبلغ ۱۴۶ میلیارد دلار رسیده است و این کمپانی حالا به یکی از هشت کمپانی بزرگ در زمینه ساخت و انتشار محتوای رسانه ‌ای تبدیل شده است. فقط کمپانی‌ های دیزنی و کامکست ارزش بیشتری از Netflix دارند که ارزش آن‌ها هم فقط هشت میلیارد دلار بیشتر از نتفلیکس است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید