لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان اس

0
2006
لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان اس

مایکروسافت در سال 2016 بار دیگر با رونمایی از یک Xbox جدید، توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرد. این کنسول که با پیشرفت امکانات و اصلاح معایب سری Xbox one طراحی شده، با نام  Xbox One S معرفی شده است. از نظر ظاهری، این کنسول برخلاف مدل‌ های قبلی با رنگ سفید ارائه شده و ابعاد آن به طرز چشمگیری از مدل قبلی کوچک ‌تر و تقریبا نصف آن است؛ در نتیجه کاربران به‌ راحتی می‌ توانند آن را در جای مورد نظر خود قرار دهند.  در ادامه لیست بهترین بازی های ایکس باکس وان اس برای شما آورده شده است.

بازی های انحصاری xbox one s

در زیر به بهترین بازی های انحصاری xbox one s خواهیم پرداخت.

بازی های انحصاری xbox one s

Halo: The Master Chief Collection

یکی دیگر از بازی ها که انحصارا برای ایکس باکس وان اس عرضه شده است، بازی هیلو : کالکشن مستر چیف است. قرار بود اگر همه چیز خوب پیش برود در این ماه شاهد عرضه اولین بتای بازی Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر باشیم، اما به ‌نظر می ‌رسد پروسه توسعه‌ بازی مطابق برنامه پیش نرفته است. هنوز مشخص نیست این موضوع روی عرضه در کنسول ایکس باکس وان اس تاثیر می گذارد یا خیر.

گفتنی است که بتای بازی Halo روی PC در فازهای مختلفی برای تعدادی از کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. هدف تیم سازنده این است تا در فازهای مختلف، هر نسخه را مورد آزمایش قرار دهند و در انتها یک تجربه قابل قبول برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورند. اولین فاز هم با بازی Halo: Reach شروع می ‌شود.

Halo: The Master Chief Collection

Gears of War 4

چهارمین سری از سری بازی های خدای جنگ یکی از بازی هایی است که به طور انحصاری برای ایکس باکس وان اس طراحی شده است. God of War از یونان و اسطوره های یونان و خدایان آن، به سرزمین های اسکاندیناوی آمده است و کریتوس بعد از سلاخی یونان و خدایانش به سراغ اسکاندیناوی و اساطیرش آمده است و البته ماموریتی خاص تر در قالب تربیت فرزند نیز دارد. در ادامه این سری نیز باید ماموریت ها را انجام دهید.

Gears of War 4

Forza Horizon 4

یکی از بهترین بازی های انحصاری ایکس باکس وان اس، بازی فورزا هورایزن 4 است. Forza Horizon سعی کرده با فاصله گرفتن از سری Motorsport، خود را به عنوان یک اثر مجزا و مستقل ثابت کند. نتیجه کار آن ‌قدر عالی است که به راحتی این عنوان را هم ‌ردیف برترین ریسینگ‌ های این نسل قرار می‌دهد. Horizon برای دوست داران ماشین های مسابقه ای بسیار جذاب است. شروع هورایزن 4 کاملاً مشابه نسخه ‌های گذشته است؛ ابتدا خودروی تبلیغاتی اصلی بازی که در این نسخه مک ‌لارن سنا است، در اختیار گیمر قرار داده می‌ شود تا مسیری کوتاه به‌ سوی محل برگزاری جشنواره‌ی اصلی فورتزا طی شود.

Forza Horizon 4

بهترین بازی های ایکس باکس وان

در زیر به معرفی بهترین بازی های ایکس باکس وان که به تازگی معرفی شده است خواهیم پرداخت.

Red dead redemption 2

دومین شماره از بازی وسترن ساخته کمپانی راک استار یکی از بهترین بازی های ایکس باکس وان و از جمله بازی های جدید xbox one محسوب می شود.  از لحاظ درآمدی، بازی رد دد 2 تنها در سه روز اول عرضه، توانست 725 میلیون دلار درآمد داشته باشد و بالاخره تنها در کمتر از مدت یک ماه، Red Dead Redemption 2 موفق شد رکورد فروش بازی رد دد 1 را بشکند، بازی که 8 سال پیش عرضه شده بود! همه این موارد نوید بخش یک بازی خوب را می دهد که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد. این بازی در کنسول ایکس باکس وان منتشر شده و نگاه گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است.

Red dead redemption 2

Hitman 2

هیتمن 2 نیز یکی دیگر از بازی های محبوب میان کاربران است. داستان این بازی جهش قابل توجهی نسبت به فصل اول یافته و بر خلاف بازی نخست، ریتم سریع ‌تری هم دارد. اگرچه کات سین‌ ها در قالب چند فریم نمایش داده می‌شوند اما دیالوگ‌ ها محکم نوشته شده ‌اند و تاثیر خودشان را می‌گذارند. این فرشته مرگ در هر مرحله، سراغ دو یا چند هدف می‌ رود تا هرکدام را به روش‌ های مخصوص از پا در آورد.

مراحل داستانی هم از ساختار کلاسیک سری تبعیت می‌ کنند و شخصیت اصلی با قرارگیری در محیط ‌ها و موقعیت‌ های مختلف، اهداف خود را از پیش رو برمی‌ دارد. سازندگان موقعیت‌های جالبی مانند مسابقه رانندگی، مهمانی اشرافی و حتی صحنه فیلمبرداری را برای مخاطب پیش بینی کرده ‌اند تا بازیکن با چیدن استراتژی دقیق، در یک لحظه خاص کار را تمام کند.

Hitman 2

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها