مایکروسافت بند3 دوباره جان میگیرد؟

0
376
مایکروسافت بند3 دوباره جان میگیرد؟|کالاسودا

مایکروسافت بند3 دوباره جان میگیرد؟|کالاسوداکالاسودا – تصاویر جدیدی از نمونه اولیه دستبند هوشمند مایکروسافت به نام مایکروسافت بند 3 به تازگی منتشر شده است.

به نظر میرسد مایکروسافت از مجموعه گجتهای پوشیدنی تناسب اندام خود، دستبند خود به نام بند 3 را اماده ساخت دارد چرا که به تازگی تصاویری از نمونه اولیه آن منتشر شده است. طبق شایعات این سومین دستبندی است که مایکروسافت در حال ساخت آن است. پیشتر مایکروسافت اعلام کرده بود که خط تولید بند خود را بسته است و خبری از مایکروسافت بند 3 نخواهد بود، اما اخیرا تصاویر جدیدی از این دستبند هوشمند منتشر شده است.

این دستگاه در حقیقت نسخه‌‌ای بهبود یافته‌ بند ۲ محسوب میشود اما از سنسورهای جدیدی مانند الکتروکاردیاگرام (ECG) و RFID نیز بهره میبرد، بنابراین امکان سنجش دقیق ضربان قلب و پایش مواردی نظیر تغییرات ضربان با آن وجود دارد. همچنین نسبت به دستبند نسل قبل زودتر شارژ میشود.

band3.jpg1|کالاسودابا مایکروسافت بند 3 می‌توانید شنا کنید زیرا کاملا ضدآب است. مایکروسافت از همین قابلیت استفاده کرده و در هنگام شنا به شما آمارهایی هم می‌ دهد مثلا چند دور شنا کردید یا در هر دقیقه چقدر نفس کشیدید و حتی ضربان قلب شما را زیر آب هم اندازه می‌گیرد. باطری این مچ بند هوشمند 48 ساعت اماده به کار خواهد بود.