یوتیوب قوانین جدیدی برای محتوای بازی‌های خشن وضع می‌کند

0
292

یوتیوب قوانین مربوط به محتوای بازی‌های خشن را به قوانین محتوای خشن در فیلم و تلویزیون روی پلتفرم خود نزدیک می‌کند. این شرکت قصد دارد با حرکت رو به جلو در این زمینه، صحنه‌های کم خشونت تری را به رده‌های سنی مختلف نشان دهد.

تعدیل محتوای بازی‌های خشن

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، یوتیوب تغییر قابل توجهی در نحوه تعدیل محتوای خشونت آمیز بازی‌های ویدئویی ایجاد کرده است. این شرکت می‌گوید که با خشونت “نوشتاری یا شبیه سازی شده” در بازی‌ها به همان روشی رفتار خواهد کرد که با خشونت در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها برخورد می کند.

طبق گفته این شرکت، این تغییر بدان معناست که ویدئو گیم هایی که به رده سنی خاصی محدود شوند، تنها توسط همان بازه قابل مشاهده خواهند بود. با این وجود یوتیوب به این برنامه ادامه خواهد داد و تمرکز خود را روی محتوای خشونت آمیز خواهد گذاشت.

بیانیه شرکت در این مورد

این شرکت می‌گوید: “ما می‌دانیم که بین خشونت در دنیای واقعی و خشونت نوشتاری یا شبیه سازی شده تفاوت وجود دارد – مانند آنچه ها در فیلم، سریال‌های تلویزیونی یا بازی‌های ویدئویی مشاهده می‌کنید- بنابراین می‌خواهیم مطمئن شویم که این محتواها علیه سیاست‌های محتوایی سایت نیست و به این روند ادامه می‌دهیم.”

سوزان ووجیچکی مدیر عامل این شرکت اواخر ماه گذشته بیان کرد یوتیوب در تلاش است تا شرکت هایی را پیدا کند که مایل به تبلیغ در برابر محتوای “مبهم” تبلیغاتی باشند و روی سیاست جدیدی این شرکت در خصوص بازی‌های ویدئویی کار کنند. شرکت هنوز دستورالعمل های خود را در مورد محتوای تبلیغاتی رو نکرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها