محتوای دیزنی پلاس در هنگام رونمایی چه برنامه هایی خواهد بود؟

0
1124
دیزنی پلاس

انتظار می رود که دیسنی پلاس (Disney+) در سرویس استریم آینده تلویزیون خود، محتوای اصلی را به برنامه های پرفروش و پربیننده خود اختصاص دهد.

با این حال به نظر می رسد که در هنگام راه اندازی این سرویس، دیزنی می خواهد تعدادی محتوای غیردیزنی را پخش کند تا کم کم به مشترکین و تعداد مخاطب موردنیاز برسد. شاید سپس برنامه های اصلی خود که برند دیزنی هستند را برای مخاطبین ارائه کند.

این موضوع توسط مدیر دیسنی آقای باب ایگر این موضوع را تائید کرده و بیان کرده است که مجوز پخش یک برنامه نمایشی CBS را اخذ کرده است. با این حال مشخص نیست که آیا این یک موضوع ادامه دارد و دیسنی این برنامه را ادامه خواهد داد یا آن را تغییر می دهد.

چه برنامه هایی را در این شبکه انتظار داریم؟

به گفته ایگر، وی اظهار داشت که برای مدت طولانی این شرکت روی برنامه های داخلی خود تمرکز خواهد کرد. تاکنون جزئیات دیگری نیز از این شبکه استریم منتشر شده است که در آن نشان می دهد که دیسنی برنامه های گفت و گو محور، نمایش های مارول و جنگ ستارگان را در لیست برنامه های خود خواهند داشت. فعلا در مورد قیمت گذاری یا بازه زمانی راه اندازی و زمان در دسترس بودن این استریم منتشر نشده است.محتوای دیزنی پلاس

برنامه های دیسنی هنگام رونمایی دیگر سرویس های استریم مانند نتفلیکس را تحت تاثیر قرار داده است و دیگر نمی تواننداین برنامه های دیسنی را در لیست پخش خود داشته باشند. چرا که دیسنی شبکه ای اختصاصی برای آنها خواهد داشت. به همین دلیل نتفلیکس پخش تعدادی از نمایش های مارول اصلی خود را با دیسنی کنسل کرده است.

رقابت با نتفلیکس و آمازون پرایم

شاید این اولین رقابت سخت دیسنی با این شبکه های استریم آنلاین باشد. دیسنی پلاس در حال آماده سازی برای ورود به بازار تحت سلطه نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو است. این دو سرویس به ترتیب با 130 و 100 میلیون مشترک، بخش عمده ای را صنعت اشتراک ویدئو را تشکیل می دهند. دیسنی در مقایسه با این دو پلتفرم مزیتی در ارائه خدماتی دارد که دارای حق امتیاز خود هستند. دیسنی علاوه بر راه اندازی سرویس استریم خود، قصد دارد که سهام اکثریت را در Hulu  بگیرد و به سهامدار اصلی این سرویس استریم تبدیل شود.

این سرویس که زمان رونمایی از آن تنها سال 2019 ذکر شده است، می تواند شروعی طوفانی داشته باشد و باید منتظر ارائه برنامه ها در تاریخی که بعدا توسط دیسنی منتشر می شود باشیم.

بیشتر بخوانید : نام شبکه استریم جدید دیسنی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها