مخفی كردن شماره در تلگرام ( آموزش تصویری )

0
3020
مخفي كردن شماره در تلگرام ( آموزش تصویری )

مخفي كردن شماره در تلگرام یکی از مواردی است که کاربران برای حفظ این مورد امنیتی تلاش می کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم و آن را از جهات مختلف بررسی کنیم.

در نظر داشته باشید که شماره تماس شما به صورت پیش فرض در اختیار افرادی قرار می گیرند که شماره آن ها را در گوشی هوشمند خود داشته باشید. به عنوان مثال شما شماره بسیاری از همکار های خود را دارید اما هیچ کدام از آن ها از شماره شما اطلاع ندارند، اگر حساب کاربری شماره تماس شما دارای تلگرام باشد، این شماره تماس در اختیار تمام همکاران شما قرار می گیرد. از این رو باید در ذخیره سازی شماره تماس های خود دقت کنید.

یکی از موارد دیگری که باید در مورد آن مراقب بود را باید این موضوع دانست که شماره تماس خود را به عنوان نام کاربری وارد نکنید. ممکن است به اشتباه شماره تماس خود را به عنوان نام کاربری نوشته باشید و این موضوع می تواند مشکلاتی را برای شما به همراه آورد و تمام افرادی که وارد پروفایل شما می شوند به شماره موبایل شما دسترسی داشته باشند.

موضوع اولی که بررسی کردیم را می توان با ترفند هایی برطرف کرد. البته این قابلیت در نرم افزار اصلی تلگرام وجود ندارد و باید از نرم افزار هایی مانند موبوگرام استفاده کنید. البته در ماه های اخیر با خارج شدن سرور های این نرم افزار ها بسیاری از کاربران آن را از گوشی خود حذف کرده اند با این وجود این قابلیت کاربردی در نرم افزار هایی اینچنینی یافت می شود.

مخفي كردن شماره در تلگرام یکی از مواردی است که تمام کاربران برای حفظ امنیت آن تلاش می کند

 

روش مخفی کردن شماره در تلگرام

برای این موضوع نرم افزار موبوگرام خود را اجرا کنید، اجرا کردن موبوگرام در حال حاضر مانند تلگرام است و باید آی پی خود را تغییر دهید.

پس از اجرای نرم افزار در گوشه سمت چپ گزینه سه خط را انتخاب کنید.

روش مخفی کردن شماره در تلگرام

پس از اسکرول کرد صفحه نمایش گزینه تنظیمات موبو را انتخاب کنید.

پس از اسکرول کرد صفحه نمایش گزینه تنظیمات موبو را انتخاب کنید.

در بخش تنظیمات موبو گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید گزینه تنظیمات حالت روح را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این روش روی موبوگرام های نسخه قدیمی وجود دارد و اگر به مخفی کردن شماره خود نیاز دارید باید نسخه هایی را دانلود کنید که دارای قابلیت حالت روح هستند.

پس از وارد شدن به این بخش قابلیت هایی نظیر حالت روح، عدم ارسال وضعیت پیام های خوانده شده، مخفی کردن وضعیت در حال نوشتن و.. در اختیار شما قرار می گیرد و در انتها نیز گزینه ای وجود دارد که به عنوان مخفی کردن شماره در منوی برنامه است، با فعال کردن این گزینه شما می توانید به هدف خود دست پیدا کنید و افرادی که شما شماره تلفن آن ها را دارید و علاقه ای ندارید از شماره تماس شما مطلع شوند می توانید با استفاده از این ترفند به نوعی از حفظ حریم خصوصی خود اطمینان پیدا کنید.

در بخش تنظیمات موبو گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد

مخفی کردن شماره تماس در تلگرام پلاس

در نظر داشته باشید که نرم افزار موبوگرام تنها ابزاری نیست که این کار را انجام می دهد و شما با استفاده از نرم افزار هایی مانند تلگرام پلاس و استفاده از قابلیت Hide mobile number from menu که در بخش privacy and security قرار دارد می توانید از این ویژگی کاربردی که در محیط های کاری اهمیت بسیار دارد استفاده کنید.

در این بخش به بررسی یک قابلیت جذاب از تلگرام پرداختیم، البته برای استفاده از این ویژگی همانطور که بیان شد نیاز به استفاده از نرم افزار موبوگرام را دارید که از حالت روح پشتیبانی می کند.

مخفی کردن شماره تماس در تلگرام پلاس

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها