مدافع (نبرد پارسه) ؛ بررسی یک بازی تیر اندازی و پرهیجان ایرانی

0
2256
مدافع (نبرد پارسه) ؛ بررسی یک بازی تیر اندازی و پرهیجان ایرانی

مدافع (نبرد پارسه) ؛ بررسی یک بازی تیر اندازی و پرهیجان ایرانی کالاسودا- مدافع (نبرد پارسه) یکی از برترین بازی های موبایل و یکی از پرطرفدار ترین بازی های سیستم عامل اندروید در سال اخیر بوده است . این بازی گرافیکی در سال اخیر یکی از کاندیدای برترین بازی های ایرانی برای گوشی های هوشمند است . مدافع (نبرد پارسه) به صورت رایگان در فروشگاه ها و استور های ایرانی در اختیار کاربران قرار می گیرد . مدافع (نبرد پارسه) بازی تیراندازی اول شخص است و شاید بتوان علت شهرت این بازی را تسلط گیمر بر روی محیط بازی دانست . این بازی یکی از برترین اپلیکیشن های کافه بازار در چند ماه اخیر بوده است .
یکی از بازی های ایرانی که  طرفداران بسیاری پیدا کرده است مدافع (نبرد پارسه) است.
این بازی با داستان بسیار جذاب کاربران را به سوی خود دعوت می کند.
لینک دانلود بازی مدافع (نبرد پارسه) از کافه بازار
در زملن های قدیم  پادشاهی کبیر در سرزمین پارس فرمانروایی می کرد. در مجاورت سرزمین پارس سرزمین دیوان قرار داشت . دیوان همواره سرزمین پارس را مورد هجوم و غارت قرار می دادند. پادشاه کبیر در نبردی با دیوان  آنها را شکست داده و آنها را به سرزمینی مخفی در پارسه  تبعید می کند . او شر دیوان را از سر مردمانش کم می کند. دیو ها سوگند خوردند که تا ابد انتقام این شکست و خواری را خواهند گرفت. سالها گذشت و دیوان دروازه ای برای عبور یافتند .آن ها با قدرت جادو توانستند پس از عبور از دروازه ظاهری انسانی یابند. حال این دروازه باز شده است، اما اینبار میبایست در آنسوی دروازه و قبل از تغییر شکل دیوان به جنگ با آنها رفت و آنها را قبل از عبور از دروازه شکست داد..
اکنون نیاز به قهرمانی است که از دروازه عبور کرده و مانع عبور دیوان از دروازه شود.
 
هدف بازی به صورت کلی تیراندازی به سمت نیروهای دشمن است. برای تیراندازی انواع اسلحه‌ها و تجهیزات کمکی در اختیار دارید. در ابتدای ورود به بازی نحوه انجام بازی و ارتباط با بخش‌های مختلف به طور کامل به شما توضیح داده خواهد شد.  دیوهای مخوف و وحشتناکی که در  محیط بازی هستند به سمت شما حمله ور می‌شوند . وظیفه شما این است که درست نشانه‌گیر کرده و آن‌ها را به هلاکت برسانید. برای نشانه گیری بهتر است از شات استفاده کنید تا تیرهای خود را هدر ندهید. موج حمله دشمن گاهی اوقات نفس گیر می‌شود و شما را به چالش می‌کشاند.

ویژگی‌های منحصر به فرد بازی مدافع (نبرد پارسه)

گرافیک خیره کننده
گیم‌پلی هیجانی
بازی به سبک تیراندازی
بازی بر اساس روایت داستانی
دارای چندین اسلحه و تجهیز جنگی
دارای صداهای تاثیرگذار

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها