مدیر سابق پلی استیشن، ایکس باکس و آتاری به گوگل پیوست

0
737
مدیر سابق پلی استیشن، ایکس باکس و آتاری به گوگل پیوست|کالاسودا

مدیر سابق پلی استیشن، ایکس باکس و آتاری به گوگل پیوست|کالاسوداکالاسودا – فیل هریسون، مدیر اجرایی سابق پلی استیشن، ایکس باکس و آتاری به گوگل ملحق شده است.

او بیان کرده است که اکنون معاون مدیر  و مدیر کل یکی از بخشهای گوگل است اما جزئیاتی دیگر در مورد وظیفه خود شرح نداده است. احتمالا او اکنون مسئول بخش گیمینگ گوگل باشد.

یکی از بهترین مدیران صنعت بازی اکنون به گوگل ملحق شده و قصد همکاری با این شرکت بزرگ را دارد. فیل هریسون که پیش از این در سطوح مدیریتی پلی استیشن سونی و ایکس باکس مایکروسافت بود امروز در توئیتر خود اعلام کرد که اکنون مدیر کل یکی از واحدها در گوگل شده است.

او در این پست توئیتر بیان نکرده که مدیر چه بخشی در گوگل شده است اما با توجه به سابقه طولانی او در صنعت بازی، احتمال آن میرود که مدیر کل یکی از بخشهای مرتبط با بازی یا یکی از پروژه های بازی محور شرکت شده باشد.

 او در سال 1992 به پلی استیشن پیوست و با پیشرفتهای خود توانست مدیر استودیوی بازی سازی جهانی سونی شود. او در سال 2008 سونی را ترک کند و به عنوان مدیر آتاری قبل از ترک شرکت در سال 2009 منصوب شد. او در سال 2012 به مایکروسافت پیوست تا عهده دار بخش ایکس باکس در اروپا شود و در سال 2015 این شرکت را نیز ترک کرد.

او اخیرا در پست توئیتر اعلام کرد که به گوگل رفته و انتظار میرود که در بخشهای بازی سازی و سرگرمی این شرکت همانند پلتفرم واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ARCore منصب مدیریتی گرفته باشد.