مدیر موفق ایرانی خیابان های آلمان را فتح کرد

0
1119

کالاسودا_وقتی صحبت از مدیر موفق می شود به یاد چه نام هایی می افتید؟ اگر این نام ها فقط شامل بیل گیتس، زاکربرگ و … می شود سخت در اشتباهید.

یک مدیر موفق ایرانی که این روزها به شدت محبوب شده است، دارا خسروشاهی است. مدیری که در مسند مدیریت اوبر نشسته است و از روز اول نشان داده برای تبدیل شدن به مدیرموفق نه از عذرخواهی می ترسد، نه از تغییرات.

این مدیر موفق اخیرا از سرویس تاکسی آنلاین اوبر سرویس به اشتراک‌گذاری دوچرخه برقی در آلمان آستفاده کرده است. اوبر پس از ممنوعیت برخی سرویس‌های آنلاین خود در آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک  به بهبود روابط با کشورهای مذکور فکر می کند و هر روشی را برای رسیدن به هدف خود مورد آزمون قرار می دهد.

این سرویس موسوم “جامپ ” نام دارد و اخیرا در برلین افتتاح شد تا شاید روابط تیره میان اوبر با دولت‌های اروپایی کم‌رنگ شود. درواقع این مدیر موفق ایرانی برای رسیدن به جایگاه فعلی خود تلاش هایی گسترده ترتیب داده است و با هوشمندی برای تغییرات قدم برداشته است.

زمانی که اوبر در سال گذشته تحویل این مدیر موفق شد شرایط خوبی نداشت . چرا که اوبر از سال ۲۰۱۴ با استراتژی تهاجمی وارد اروپا شد که این کار باعث اعتراض سندیکای تاکسی‌داران در این قاره شد و درنتیجه بسیاری از دادگاه‌های محلی علیه اوبر رأی خود را صادر کردند تا جایی که فعالیت اوبر در شهر بزرگی مانند لندن به حالت تعلیق درآمده و در آلمان نیز فقط در مونیخ و برلین سرویس می‌دهد.

با همه این ها این مدیر موفق کوتاه نیامد وخسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر، در مراسم افتتاحیه درحالی‌که با یکی از دوچرخه‌های برقی قرمزرنگ روی سِن آمده بود؛ اعلام کرد بسیار بد در آلمان شروع کرده‌اند ولی امیدوار است با سرویس جدید جامپ بتوانند روابط را با دولت آلمان بهبود بخشند.

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید