موسس اپل ادعا می‌کند کروناویروس را به آمریکا آورده است

0
1346

استیو وزنیاک دانشمند علوم کامپیوتر و یکی از مؤسس‌های شرکت اپل در یک توئیت ادعا کرد که بیماری کروناویروس را به ایالات متحده آورده و او و همسرش بیمار صفر در آمریکا هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، در یک توئیت موقت، استیو وزنیاک اپل اعلام کرد که او و همسرش می‌توانند کسانی باشند که این ویروس را به ایالات متحده آورده‌اند!

طبق ادعا و توئیت وزنیاک آن‌ها 4 ژانویه از آسیا برگشته‌اند و همسر او بعد از بازگشت احساس مریضی دارد و سرفه می‌کند و حدس می‌زنند به کروناویروس دچار شده و عامل پخش این ویروس در ایالات متحده هستند. خوشبختانه، در اخباری که اخیراً اعلام شده، هر دو سالم بوده و مبتلا به بیماری کروناویروس نشده‌اند.

یا استیو وزنیاک از وخیم بودن اوضاع بی خبر است یا آن را به شوخی گرفته است

ترس و وحشت در گسترش کروناویروس به هیچ وجه شوخی نیست، به همین دلیل وقتی استیو وزنیاک عمداً اعلام کرد که او و همسرش ممکن است منبع ویروس در امریکا باشند با واکنش‌های زیادی رو به رو شد. این حرکت به دلیل خطر و عواقبی که برای خودش و همسرش به وجود آورده است، واکنش‌های منفی زیادی را به همراه داشت.

به نظر می‌رسد این کار استیو یک خرابکاری عمدی برای جلب توجه است. میزان فشار روانی که به یک فرد آلوده به ویروس منتقل می‌شود مسلماً زیاد است؛ به همین دلیل بسیار جای تعجب است که چرا استیو وزنیاک برای جلب توجه این کار را انجام داده است.

با شروع توضیحات استیو وزنیاک، اوضاع بدتر می‌شود

هرچه استیو وزنیاک بیشتر به تشریح اوضاع بپردازد، احساس می‌شود که این موضوع را کاملاً شوخی گرفته است. به گفته وی، او بعد از این سفر بدترین آنفولانزای عمرش را تجربه کرده و حتی سفر به لاس وگاس را نیز کنسل کرده است. او همچنین در مورد چگونگی سرفه همسرش توضیح داد که به اندازه‌ای بود که آن دو به بیمارستان رفتند.

توئیت جنجالی

توئیت ارسال شده توسط استیو وزنیاک غوغای زیادی را در این شبکه اجتماعی به پا کرد؛ در زیر پست سؤالاتی درمورد اینکه آیا این بیماری همان کروناویروس نیست پرسیده می شد. نکته قابل توجه این است که بسیاری از مردم جهان از ترس کرونا ویروس زندگی پر استرسی دارند، به همین دلیل؛ وقتی وی توئیت خود را با “سرفه بد جنت (همسرش) شروع کرد. 4 ژانویه.. ما تازه از چین بازگشتیم …” این مسئله باعث شد بسیاری از گمانه زنی‌ها درباره بیماری و انگیزه‌های پشت پرده استیو وزنیاک بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها