کرونا ویروس کارمندان گوگل در دوبلین را دورکار کرد

0
1835

گوگل از کارمندان مستقر در مرکز دوبلین خود خواسته است، برای احتیاط و پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا از خانه و به صورت دورکار کارشان را انجام دهند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gadgetsnow، پس از اینکه یکی از کارمندان با علایمی شبیه به آنفولانزا در دفتر گوگل در دوبلین دیده شد، شرکت گوگل از حدود 8000 کارمند خود در دفتر مرکز اروپایی اش یعنی دوبلین خواست که کار خود را از خانه انجام دهند.

این تصمیم در پی آن گرفته شد که هفته گذشته ایرلند اولین مورد ابتلا به کرونا را در کشور خود تائید کرد و دانشگاه ها را تعطیل کرد. وزرات بهداشت و درمان ایرلند نیز روز دوشنبه گزارش داد که در این کشور تنها وجود همان یک مورد کرونایی تائید شده است.

کرونا ویروس که منشا آن کشور چین بوده است، از اواخر دسامبر شیوع پیدا کرده و به بیش از 60 کشور دنیا رسیده که موجب مرگ 3000 نفر از 86500 مبتلا شده است.

سخنگوی گوگل می‌گوید: “ما همچنان اقدامات احتیاطی را برای حفاظت از سلامت و امنیت محیط کار خود انجام می‌دهیم و به عنوان بخشی از این کار از اعضای تیم مان در دوبلین خواسته ایم که از فردا دورکاری کنند.”

یک منبع آگاه در این شرکت نیز بیان کرده است که کارمندانی که در تماس مستقیم با فرد دارای نشانه‌های مشکوک بودند نیز تا زمان مشخص شدن ریسک ابتلا، باید دورکاری کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها