مشکلات آخرین به روز رسانی ویندوز 10 و روش حل آن

0
1385

آخرین به روز رسانی ویندوز به نام KB4535996 مجموعه ای رفع باگ را در خود جای داده است که مشکلات مربوط به عملکرد جستجو در سیستم و بهبود حالت لپ تاپ / تبلت را برطرف می‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، این به روز رسانی که از پایان هفته گذشته در دسترس است، موجب بروز مشکلاتی نیز در سیستم برخی کاربران شده است. مشکلات مانند صفحه آبی، امتناع از شروع به کار رایانه و … تنها بخشی از مشکلات مشابه هستند که کاربران پس از به روز رسانی با آن مواجه شده اند.

آیا آپدیت UPDATE KB4535996 تنها مسئول مشکلات اخیر در ویندوز 10 است؟

اما بسیاری از کاربران ویندوز 10 با به روزرسانی KB4535996 مشکلی نداشته اند در حالی که به نظر می رسد برخی دیگر دچار مشکلات زیادی هستند. بسیاری از آنها گزارش دادند که به محض نصب به روزرسانی مورد نظر، با مشکل روبرو شده اند. پیام های خطای x800f0922 0 یا  0x80070003 ظاهر می شوند و از ادامه روند مراحل جلوگیری می‌کنند.

مشکلات مختلف با به روز رسانی به روزرسانی KB4535996

اما مشکلات بیشتری نیز وجود دارد. یک کاربر توضیح می دهد که پس از بارگیری و نصب آپدیت KB4535996 از طریق به روز رسانی ویندوز (به عنوان یک آپدیت اختیاری) ، سیستم مجدداً راه اندازی شده و صفحه آبی مرگ دیده شد.

برخی دیگر باید با مشکلات بلاک شدن کامپیوتر روبرو شده‌اند. برای برخی دستگاه بدون دلیل “هنگ می‌کند” و سرانجام ، آخرین کاربر می گوید که پس از نصب به روزرسانی ، سیستم او اصلاً نمی‌تواند بالا بیاید.

یادتان باشد که این به روز رسانی اختیاری است، یعنی می بایست آن را به صورت دستی نصب کنید. با این حال مایکروسافت در بسته امنیتی بعدی که آن را 10 مارس منتشر می‌کند، این مشکلات را بر طرف خواهد کرد.

می توانید این بسته آپدیت را uninstall کنید. در ادامه نحوه انجام این کار برایتان آورده شده است.

نحوه uninstall کردن آپدیت ویندوز 10

اگر این به روزرسانی را قبلاً نصب کرده اید و با مشکل روبرو شده اید ، آن را حذف کنید تا همه چیز به حالت قبل برگردد:

  • دکمه استارت را بزنید.
  • روی نماد تنظیمات کلیک کنید (یا کلیدهای [Windows] + [I] را همزمان فشار دهید)
  • به بخش Update and security > Windows Update بروید
  • بر روی گزینه option Show update history کلیک کنید
  • در آخر برای حذف بروزرسانی معیوب ، Uninstall Updates را انتخاب کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها