مروری بر صاحب نام های الکامپ 96

0
739

نویسنده: رویا پاک سرشت

الکامپ امسال مثل هر سال شاهد حضور نام های مشهور بود. نام هایی که آنقدر تکرار شده اند که به اصطلاح به گوش مخاطب آشنا هستند. اما در این میان کارشناسان بازاریابی و روانشناسی تبلیغات می دانند که هیچ برند مشهور و شناخته شده ای نباید فریب نام خود را بخورد. این موضوع دقیقا چه معنایی دارد ؟ فرض کنید وارد فروشگاهی می شوید که پر از کالاهای نام آشناست و تنها یک کالای ناشناخته و جدید در آن به چشم می خورد . انتخاب شما کدام کالاست؟
اگر پاسخ شما برندهای قدیمی است، پس بهتر است تاکید کنم که شتابزده جواب ندهید. پاسخ شما تغییر خواهد کرد اگر برند جدید خوش آب و رنگ تر،ارزان تر ، با کیفیت تر و یا دارای ویژگی های پرشمارتری باشد. بر همین اساس است که نام های شناخته شده الکامپ امسال هم برای عقب نماندن از غافله پرشتاب رقابت الکترونیک غرفه هایی جذاب برای مخاطبان تدارک دیدند.
در ادامه این مطلب نگاهی داریم به سه برند موفق و نام آشنای حاضر در الکامپ :

رکاب؛ مشاوره در حد بنز

رکاب از همان اول کار یعنی با انتخاب نام مناسبش نشان داده از یک تیم مشاور حرفه ای سود می برد. تیمی که با انتخاب هوشمندانه شان به سرعت مخاطب را به سمت هدفشان روانه می کنند.پنل کاربری وبسایت رکاب هم بسیار ساده، کاربردی و همه فهم است. گرچه شاید برای برخی بانوان رنگ آمیزی صفحه اصلی رکاب چندان جذاب نباشد. اما باید قبول کنیم همین طراحی ساده کمک کرده کاربران از هر قشر و سن به سرعت به محصول دلخواهشان دسترسی پیدا کنند..
درواقع به نظر می رسد با کمک رکاب و سایر رقبای مجازی مشابهش ، دوران خرید و فروش حضوری وسایل نقلیه هم به سر آمده است.بخش درج آگهی رایگان یک افزونه مناسب دیگر است که منافعی دو سویه دارد درواقع از یک سو تعداد بازدیدهای رکاب را بالاتر می برد و از سوی دیگر به شناخته شدن دیگران کمک می کند. رکاب برای کاربران اندروید و ios در دسترس است و افزون بر این ها با جستجوی پیشرفته خود امکان هر نوع گله وشکایتی را از بین برده است. شاید بر همین اساس است که غرفه رکاب در نمایشگاه الکامپ پر رونق بود .
برای ورود به رکاب از این لینک استفاده کنید :
https://www.rekab.ir

 
Pintapin ؛ از الف تا ی سفر
pintapin
 

پینتاپینی ها هم در انتخاب نامشان یک خلاقیت جالب انجام داده اند. به وب سایتشان که سر بزنید در توضیح نامشان گفته اند : «از مبدا تا مقصد. منظور از پین، نقطه‌ای است که روی نقشه علامت گذاری شده. که معمولاً دو جایی است که سفری شروع و تمام می‌شود. پس یعنی از “الف” تا “ی” سفر.» همین توضیح کوتاه نشان می دهد پینتاپینی ها با برنامه ریزی و منطق پیش می روند.
بخش های مثبت سایت Pintapin را می توان شامل معرفی هتل ها، امکان مقایسه و بررسی هتلها و اقامتگاهها دانست.پشتیبانی 24 ساعته از کاربران را نیز می توان ضمانتنامه ای برای انتخاب خوب دانست.یکی از نقاط قوت پینتاپینی ها ،تعامل اعضای این شرکت با برخی شرکت های مهم و بانک ها است. برای مثال هواووی ،های وب و بانک شهر از همین نمونه ها هستند.
در این میان شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که پینتاپین به نوعی خواهرخوانده شرکت های مشهوری مثل اسنپ، اسکانو و بامیلو است.تمامی این شرکت ها زیرمجموعه ای از گروه اینترنتی ایران(IIG) هستند. شرکت هایی که این روزها شناخته شده و محبوبند و جزو استارتاپ های موفق طبقه بندی می شوند . یکی از بخش های پر طرفدار این سیستم رزرواسیون، ایجاد تخفیف برای سفرهای کاری و تکراری است.
اگر علاقه مندید از وب سایت این مجموعه بازدید کنید سری به آدرس زیر بزنید :
https://www.pintapin.com/

 
آپاناژ ؛ خریدار نگاهتان هستیم

شعار تبلیغاتی آپاناژی ها را می توان برگ برنده آن ها دانست. شعاری که می گوید «خریدار نگاهتان هستیم». این جمله کوتاه سرشار از مفهوم است. درواقع به مخاطبان و کارفرمایان این اطمینان را می دهد که با گروهی کاربلد رو به رو هستند.ردپای این حرفه ای بودن در طراحی وبسایت این گروه پر انرژی نیز مشهود است. گرافیک بخش نیم صفحه بالایی این وب سایت در کنار سادگی بصری یک چرخش جالب و جذاب دارد که باعث می شود مخاطب برای چند لحظه به صفحه مانیتور خیره شده و درواقع مدت حضور خود در این صفحه را افزایش دهد.
آپاناژی ها بین کاربران اندروید و ios تبعیض قائل نشده اند و برای هر دو نسخه در دسترس هستند. پنل دسترسی کاربر به گزینه های انتخاب پیشرفته خواه در وب سایت و خواه در اپلیکیشن بسیار کاربردی است. نحوه انتخاب نوع تبلیغات در آپاناژ نیز بسیار ساده است. 5گروهبندی اصلی برای تبلیغات متنی،صوتی،تصویری،ویدئویی و دانلودی وجود دارد.این دسته بندی فرصت مناسبی را برای کاربران خلق می کند تا به سهولت بخش منتخب خود را جستجو کنند. نمودار پراکندگی کار در آپاناژ نیز از دیگر نقاط قوتی است که به اعتمادسازی برای مخاطبان منجر می شود.درواقع کاربران با کمک این روش درک می کنند کاری که در شرف انجام است دقیقا از چه مراحلی عبور می کند .بخش سوالات متداول آپاناژ نیز با کیفیت نسبتا خوبی به پاسخ دهی سوالات رایج افراد می پردازد. بنابراین در یک جمع بندی کلی می توان آپاناژی ها را موفق ارزیابی کرد . برای بازدید کیفیت فعالیت این گروه آدرس زیر را چک کنید :
http://www.apanaj.com/

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها