مزدا 3 مدل 2019 ؛ خودرویی صاحب سبک با طراحی چشم نواز

0
547
مزدا 3 مدل 2019 ؛ خودرویی صاحب سبک با طراحی چشم نواز

تاکنون مهندسین خودروی زیادی در سراسر دنیا در مورد رانندگی انسان محور در خودروهای سدان جمع و جور صحبت کرده اند.

طراحی کابین خودرو با توجه علم استخوان شناسی!

نقشه ها و نمودارهای دقیق زیادی نیز در این خصوص منتشر شده اند که در آن حتی ساختار استخوان های انسان به ویژه لگن را در حین حرکات دینامیک خودرو با توجه به علم استخوان شناسی را مورد بررسی قرار داده اند. مزدا 3 مدل 2019 یکی از خودروهایی است که به این مقوله توجه نشان داده و این بررسی ها را به شکل علمی انجام داده است. حقیقت این است که شاید توجه به این جزئیات در وهله اول برایتان چیز پیچیده ای به نظر نیاید، اما کافی است یک ساعت رانندگی کنید و سپس برای هواخوری بیرون ماشین بیایید تا ببینید چه میزان از بدن شما دچار کوفتگی و خستگی است.

علاوه بر این ویژگی های نوآورانه باید گفت که مزدا 3 جدید دارای مشخصات دیگری هم هست که در ادامه معرفی می شود.

زبان طراحی کودو

زبان طراحی این خودرو کودو (Kodo) است که طراحی های صاحب سبک مزدارا تضمین کرده است. جالب است بدانید نخستین خودروهایی که با این زبان طراحی شدند، نسل اول کراس‌اور CX-5 و همچنین نسل سوم سدان مزدا 6 بود که هردو در سال 2012 به بازار جهانی عرضه شدند. سپس طراحان مزدا، کودو را یک مرحله ارتقا دادند تا به قول خودشان به «شکل جدیدی از ظرافت ژاپنی» برسند که نام آن را کودو جدید گذاشتند.اکنون مدل 3 مدل 2019 نخستین خودرو تولید انبوه این خودروساز است که از زبان کودو جدید بهره می‌ برد.مزدا 3 مدل 2019 ؛زبان طراحی این خودرو کودو (Kodo) است که طراحی های صاحب سبک مزدارا تضمین کرده است

طراحی فضای داخلی

طراحی فضای داخلی این خودرو، با الگوی ارگونومی که در بالا توضیح داده شد در پی القای مفهوم سادگی است و احساس تمرکز بیشتری به راننده می دهد. روکش های صندلی چرم بوده و یک مانیتور 8.8 اینچی نیز داخل آن وجود دارد. 8 اسپیکر که طراحی آنها را شرکت BOSE انجام داده است میزبان این خودرو است که در دو رنگ خاکستری متمایل به بژ و قرمز آن را ارائه خواهد کرد.

مشخصات پیشرانه ها

مدل 2019 این خودروی کلاسیک و شیک همچون گذشته به پیشرانه‌های 2.0 و 2.5 لیتری بنزینی Skyactive-G و همچنین پیشرانه 1.8 لیتری دیزلی Skyactive-D مجهز است که می تواند میزان مصرف کمتر بنزین در دور تند موتور را تضمین کند.

دیگر امکانات

خودروی مزدا 3 مدل 2019 با استفاده از دستیارها و تکنولوژی‌های فراوان، رانندگی را هم آسان ‌تر خواهد کرد. به عنوان مثال سیستم CTS که مزدا روی این خودرو کار گذاشته است دارای ویژگی ‌هایی چون دستیار حرکت در ترافیک است که توانایی کنترل کردن شتاب گیری، ترمز گیری و فرمان دهی را به همراه هشدار خواب‌آلودگی و کیسه هوای زانو دارد.خودروی مزدا 3 مدل 2019 با استفاده از دستیارها و تکنولوژی‌های فراوان، رانندگی را هم آسان ‌تر خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها